Όπως ανακοίνωσε η Ferrari, έχει αναπτύξει μια νέα διαδικασία βαφής για τα αυτοκίνητά της. Αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την PPG, με το νέο σύστημα βαφής χαμηλής θερμοκρασίας να είναι το πρώτο τέτοιου είδους που χρησιμοποιεί κάποια αυτοκινητοβιομηχανία.

Επιτρέπει στην Ferrari να ψήσει το βερνίκι στους 100 βαθμούς Κελσίου, αντί για τους 150, πράγμα που σημαίνει πως μειώνονται σημαντικά οι ποσότητες ενέργειας που απαιτούνται για την βαφή ενός αυτοκινήτου.

Παράλληλα, η νέα διαδικασία κάνει το βερνίκι πιο ανθεκτικό στη διείσδυση του νερού, κάτι που σημαίνει λιγότερες σκουριές, ενώ τα carbon μέρη μπορούν να ψηθούν πλέον μαζί με το αμάξωμα, δημιουργώντας έτσι καλύτερη ομοιομορφία στο τελικό χρωματικό αποτέλεσμα.

Τέλος, η Ferrari αναφέρει πως η νέα διαδικασία της επιτρέπει να συνδυάζει μεταλλικές στρώσεις βάσης με γυαλιστερά ή ματ βερνίκια, προκειμένου να δημιουργηθούν 61 διαφορετικοί συνδυασμοί.