Όλοι φαίνεται πως έχουν εμμονή με την Alfa Romeo. Η Hyundai δήλωσε πρόσφατα πως θέλει να προσφέρει πιο σέξι σχεδίασης αυτοκίνητα από την Ιταλική εταιρία και τώρα, ο CEO του VW Group, ο Herbert Diess, είπε πως θέλει να κάνει την SEAT ανταγωνιστή της Alfa Romeo.

Rendering: Borja Perez Loren

Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο Diess κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου για την παρουσίασή των οικονομικών αποτελεσμάτων του VW Group για το 1ο εξάμηνο:

Νέα, αθλητική, επιθυμητή, συναισθηματική. Με αυτό τον τρόπο τοποθετούμε τη SEAT λίγο ψηλότερα. Σήμερα, η SEAT έχει πολύ καλύτερη σύνθεση προϊόντων σε σχέση με πριν λίγα χρόνια και συγχρόνως έχει τους νεότερους ηλικιακά πελάτες σε σχέση με τις υπόλοιπες μάρκες του ομίλου. Πιστεύω ότι αυτό το εμπορικό σήμα έχει ακόμα περισσότερες δυνατότητες.

Ο Diess θέλει η SEAT να προσελκύσει νεότερους ηλικιακά πελάτες, που δεν θυμούνται ή δεν γνωρίζουν τις ένδοξες εποχές του παρελθόντος της Alfa Romeo, ενώ παράλληλα επιθυμεί θα διευρύνει το πεδίο αγοράς της:

Για τους ανθρώπους της εποχής μας, η Alfa Romeo είναι μία φανταστική μάρκα, αλλά από τότε το μόνο που μπορώ να θυμηθώ είναι πως η Alfa Romeo βρίσκεται σε παρακμή. Εάν ρωτήσετε έναν 25-30 ετών άνθρωπο τι είναι η Alfa Romeo, θα διαπιστώσετε πως θα είναι αμήχανοι, γιατί δεν έχουν την παραμικρή ιδέα τι είναι η Alfa Romeo.

Rendering: Borja Perez Loren

Ο CEO του γερμανικού κολοσσού πρόσθεσε πως θέλει να επανατοποθετήσει τις μάρκες που βρίσκονται υπό την στέγη του VW Group. Η Volkswagen θα παραμείνει η κύρια εταιρία όγκου πωλήσεων αυτοκινήτων, με την Skoda να συνεχίζει να είναι μια πιο προσιτή εναλλακτική της Volkswagen. Η SEAT θα αναλάβει τον ρόλο της σπορ εταιρίας, ειδικά μετά τη δημιουργία του υπο-brand Cupra.

Το υπο-brand Cupra αναζωογονεί τα μοντέλα της εταιρείας, κάνοντάς τα πιο σπορ, πιο επιθυμητά και συναρπαστικά. Θα επανατοποθετήσουμε την SEAT προς τα πάνω, θα αυξήσουμε τις τιμές και θα την φέρουμε στο ίδιο επίπεδο με την Alfa Romeo όσον αφορά στην αντίληψη του κόσμου για τη μάρκα.

Η Alfa Romeo έχει φανταστική ιστορία ως αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά όταν δούμε την ανάπτυξη την SEAT, την ελκυστικότητα, την ποιότητα, τα οικονομικά περιθώρια της εταιρείας και τα συναισθήματα που δημιουργεί κάθε μοντέλο, είμαστε πολύ μεγαλύτεροι από την Alfa Romeo.

  • guest

    Χαχαχαχαχαχαχαχα…με τον ηλίθιο δεν τα βάζεις ποτέ…!!! Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα σε νικήσει λογο εμπειρίας! Και εδω μιλάμε για ανίκητο ηλιθιο…
    Που ακόμα και καλύτερη να ήταν όντως, σαν ανώτερος δεν γυρνάς ποτε να πεις οτιδήποτε τέτοιο!

  • ZafMio

    Μ’ αρεσει η Alfa Romeo, αλλα ας ανακάμψει για τα καλα και μετα να αρχισουν οι ανταγωνιστες τις ζηλειες. Η Alfa, κατα τη ταπεινη μου γνωμη, βρισκεται ακομα στα σπαργανα. Με Mito και Giulietta να τα εχουν αφησει στη μοιρα τους, με μονο ενα ανεπαίσθητο facelift. Τιποτα ουσιαστικο. Για να δουμε…

    • bulgary

      Θα διαφωνήσω για το τίποτα ουσιαστικό.Μόνο μιτο και ιουλιεττα έχει;όχι!η στελβιο και η τζουλια τι είναι;ουσιαστικότατα είναι!να τα βλέπουμε σφαιρικά είναι καλύτερα!

  • dstou

    Είναι σε καλό δρόμο. Η Αλφα Ρομέο είναι τσακωμένη από γεννησιμιού της με τα κέρδη. Και απ’ ότι βλέπω η Σέατ σε αυτό τα τελευταία χρόνια την κοντράρει γερά, ντέρμπυ το ματς.
    Στα σοβαρά τώρα, οι δηλώσεις αυτές δεν είναι καινούργιες, έχουν ξαναειπωθεί παλιότερα. Είναι αδιέξοδο αυτό το μάνατζμεντ χρόνια τώρα. Όχι γιατί η Σέατ δεν έχει την ιστορία της Άλφα, έχει άλλα χαρτιά να παίξει αν συμφωνήσει η μαμά της: τα (πολλά) φράγκα των γερμανοί και την άπειρη εφαρμοσμένη τεχνογνωσία τους.
    Όμως το ‘ζμπορ’ πουλάει λιγότερο από παλιά, και όλο και θα φθίνει. Μέχρι που με την αυτόνομη οδήγηση θα τείνει προς εξαφάνιση. Ας αλλάξει ρότα, ας παραδειγματιστεί π.χ. από τη Σκόντα. Θα είναι καλύτερα πιστεύω για τον κοζμάκη που βγάζει μεροκάματο στο μαγαζί τους.

    • Giannis Antypas

      μπα στην κερδοφορία και στα αποτελέσματα, η Alfa tomeo είναι μια κατηγορία από μόνη της, αυτή και η Opel τόσα χρόνια μόνο ζημιές,
      και άντε τουλάχιστον η Opel φέτος έκανε την ανατροπή…

      ίσως για αυτό και απέφευγε πάντοτε το ιταλικό γκρουπ να ανακοινώνει αποτελέσματα για την Άλφα,
      αλλά στις πωλήσεις δεν θα μπρούσε ποτέ να αποκρύψει την πραγματικότητα που σημαίνει την απόλυτη απαξίωση της AR

      τουλάχιστον η Seat έχει συνεχεις χρονιές κερδοφόρων ισολογισμών και πωλήσεις που φέτος θα πλησιάσουν τις 600 χιλιάδες με επιπλέον περιθώρια δεισδυσης σε παλιές και νέες αγορές

      πραγματικά η Alfa είναι σε άθλια κατάσταση είτε συγκριτικά με τη Seat είτε από μόνη της
      (αν εξαιρέσει κανείς την αβάντα των ρομαντικών του τύπου, παράδοση που κι αυτή θα εκλείψει σιγά σιγά όσο χάνονται οι παλιές γενιές πελατών της alfa)

    • Giannis Antypas

      μπα στην κερδοφορία και στα αποτελέσματα, η Alfa tomeo είναι μια κατηγορία από μόνη της, αυτή και η Opel τόσα χρόνια μόνο ζημιές,
      και άντε τουλάχιστον η Opel φέτος έκανε την ανατροπή…

      ίσως για αυτό και απέφευγε πάντοτε το ιταλικό γκρουπ να ανακοινώνει αποτελέσματα για την Άλφα,
      αλλά στις πωλήσεις δεν θα μπρούσε ποτέ να αποκρύψει την πραγματικότητα που σημαίνει την απόλυτη απαξίωση της AR

      τουλάχιστον η Seat έχει συνεχεις χρονιές κερδοφόρων ισολογισμών και πωλήσεις που φέτος θα πλησιάσουν τις 600 χιλιάδες με επιπλέον περιθώρια δεισδυσης σε παλιές και νέες αγορές

      πραγματικά η Alfa είναι σε άθλια κατάσταση είτε συγκριτικά με τη Seat είτε από μόνη της
      (αν εξαιρέσει κανείς την αβάντα των ρομαντικών του τύπου, παράδοση που κι αυτή θα εκλείψει σιγά σιγά όσο χάνονται οι παλιές γενιές πελατών της alfa)

  • bulgary

    χαχαχα ε ρε τι εχουν παθει με την Alfa Romeo τις τελευταίες μέρες….τι είπε τώρα αυτός;κάτι για ίδιο επίπεδο Seat με Alfa Romeo λέει κάτι ότι θα γίνουν μεγαλύτεροι λέει….χαχαχα τι λένε ρε!Καθίστε καλά ρε γίδια!Πέθανε ο Sergio και πήρατε θάρρος κατευθείαν….αντε να δούμε θα βγει κανένας να απαντήσει!

  • αυτο μονο !!!!
    ” η Alfa Romeo είναι μία φανταστική μάρκα, αλλά από τότε το μόνο που μπορώ να θυμηθώ είναι πως η Alfa Romeo βρίσκεται σε παρακμή. Εάν ρωτήσετε έναν 25-30 ετών άνθρωπο τι είναι η Alfa Romeo, θα διαπιστώσετε πως θα είναι αμήχανοι, γιατί δεν έχουν την παραμικρή ιδέα τι είναι η Alfa Romeo.”

  • dstou

    Δεν υπάρχει Πίεχ πλέον. Και η Άλφα τρέχει με τις ίδιες δυνάμεις του γκρούπο. Αν θα τα καταφέρει δεν το ξέρουμε.

  • Christos Dimou

    Ο ανταγωνισμός βελτιωνει το είδος. Περιμένω λοιπόν και τα πρώτα πισωκινητα Cupra. Θα έχει ενδιαφέρον το πως θα εξελιχθει η μάχη. Για τους λίγο παλαιοτερους θα θυμίσω οτι πάντα για την VAG η Seat ήταν η προσιτη σπορ μαρκα.

  • PAO

    Δεν ειναι κακο να εχεις ονειρα και να θελεις να προοδευσεις , παιρνοντας ως παραδειγμα εναν καλυτερο απο εσενα

  • Ιωάννης

    Ή πλειονότητά των επιχειρήσεων παγκοσμίως, πατάει στην ιστορία τους και συχνά βλέπουμε και το “since ..” . Τώρα μάλλον την ιστορια την εκμηδενίζουν, όσοι δεν την έχουν.
    Ό θρύλος που χτίζεις σε κρατάει ζωντανό ακόμη και οταν βρισκεσαι στο τέλμα. Τώρα την Seat, ένα brand της σειράς, τι θα την κρατήσει; τα πλαστικά καπάκια που τα ξεκολλας και γράφουν VW από κάτω; παλάτια στην άμμο ..

  • MPAMPIS

    μην του δίνετε σημασία του Γερμανού …σε λίγο καιρό θα βρίσκετε και αυτος σε καμια φυλακή όπως τόσοι αλλοι συνάδερφοι του από το vag group

  • bulgary

    χαχαχα ε ρε τι εχουν παθει με την Alfa Romeo τις τελευταίες μέρες….τι είπε τώρα αυτός;κάτι για ίδιο επίπεδο Seat με Alfa Romeo λέει κάτι ότι θα γίνουν μεγαλύτεροι λέει….χαχαχα τι λένε ρε!Καθίστε καλά ρε γίδια!Πέθανε ο Sergio και πήρατε θάρρος κατευθείαν….αντε να δούμε θα βγει κανένας να απαντήσει!

    • Giannis Antypas

      σιγά την άλφα, δίκιο έχει όποιος τα λέει (κι αν τα λέει),
      με μηδέν πωλήσεις και ζημιές δε θα πάει πουθενά καμία άλφα
      που νομίζει ότι αύξησε τιμές και έπιασε επίπεδο πρέμιουμ

    • bulgary

      ψαξτο λίγο καλύτερα πριν βγεις και μιλήσεις!άσε και ένα τηλέφωνο να σε πάρουν να τους πεις εσύ τι να κάνουν!

    • Giannis Antypas

      ξύδι το λένε, κάνει καλό

    • bulgary

      ασε ρε που θα μου πεις εσύ πως το λένε.πάνε πιες το εσύ

    • Giannis Antypas

      σε έχει ποτίσει αρκετό φιλαράκι η AR
      και δεν άφησες σταγόνα

      άστα…

    • Giannis Antypas

      σε έχει ποτίσει αρκετό φιλαράκι η AR
      και δεν άφησες σταγόνα

      άστα…

    • bulgary

      ξεγανωτάκι πάνε πουθενά αλλού δεν θα συνεχίσω να δίνω σημασία στα ποιοτικά σχόλιά σου.

    • Giannis Antypas

      χαχαχα κλασικός αλφίστι
      ό,τι πεις

    • Giannis Antypas

      χαχαχα κλασικός αλφίστι
      ό,τι πεις

    • bulgary

      χαχαχα κλασικός μαστούρας…ουστ ρε λέμε

    • Giannis Antypas

      και μετά κανείς δεν απορεί για το όνομα που έχουν βγάλει οι αλφίστι…
      lol

    • bulgary

      πάνε να απορήσεις πουθενά αλλού…ΟΥΣΤ

    • Giannis Antypas

      ουγκ να λες, χαχαχα

    • bulgary

      μου να λες αχαχαχα τράγο

    • bulgary

      ασε ρε που θα μου πεις εσύ πως το λένε.πάνε πιες το εσύ

    • MPAMPIS

      περίγελε περιμενω λινκ !!!!

    • MPAMPIS

      περίγελε περιμενω λινκ !!!!

  • Sciroccakias

    Εμμονή χωρίς λόγο
    Το Ibiza και το Leon είναι ήδη καλύτερα αυτοκίνητα στην κατηγορία τους από Alfa αλλά ok..

  • charris

    οτι και καλα τωρα η vw ειναι ανωτερη και τωρα πρεπει να γινει ανταγωνιστικη η seat??? :’) :’) ααααααχαχαχαχαχαχα

  • αυτο μονο !!!!
    ” η Alfa Romeo είναι μία φανταστική μάρκα, αλλά από τότε το μόνο που μπορώ να θυμηθώ είναι πως η Alfa Romeo βρίσκεται σε παρακμή. Εάν ρωτήσετε έναν 25-30 ετών άνθρωπο τι είναι η Alfa Romeo, θα διαπιστώσετε πως θα είναι αμήχανοι, γιατί δεν έχουν την παραμικρή ιδέα τι είναι η Alfa Romeo.”

    • Mika

      Aρα για μενα, καλο ειναι να χαραξει δικη της πορεια…
      Για να μη καταληξει σαν κι αυτην…

    • MPAMPIS

      τελικά δεν είσαι διακοπές?? σε αλλο θέμα περιμένουμε με αγωνιά τα φωτα σου !ξέρεις εκει που λαμπαδιάζουν στο δρόμο τα BMW barbeque

    • Mika

      Διακοπες??Δεν προβλεπεται…..Καποιοι δουλευουν συνεχως..
      Εσυ???Ξεκουραζεσαι τωρα ε? Εκλεισαν και τα σχολεια, μια χαρα!!!

    • MPAMPIS

      ενταξει το ο χαβαλές αλλά για το θέμα θα πεις τίποτα η μούγκα ?

    • Mika

      ενταξει το ο χαβαλες???
      :-)

      Τι να πω?
      Τα ειπες ολα αλλωστε!

    • MPAMPIS

      Για το θέμα θα μας πεις ή θα ασχολείσε με λεξικό του κινητού .?

    • Mika

      Ποιο απο ολα??Το θεμα του αρθρου?? Το αλλο που πετας σαν σποντα???
      Μιλα γεροντα, με σωστα ελληνικα,μπας και συννενοηθουμε!!!
      :-)

  • Giannis Antypas

    Με αυτά και με αυτά, με λεφτά και πράξεις χτίζεται το brand image
    και τα λεφτά εδώ τα έχει ο Γερμανός και όχι ο Ιταλοαμερικάνος

    μάρκες και παραδοσιακές δυνάμεις πάνε κι έρχονται
    – βλέπε Saab που έφυγε και Lexus που ήρθε από το πουθενά –
    απλά το καλαμπούρι που λέγεται αναβίωση της Alfa έχει κρατήσει πολύ πια και πλησιάζει η ώρα των τίτλων τέλους

    αν η ζημιογόνος Alfa είχε μια ελπίδα, θα ήταν αυτή που παρακάλαγαν μερικοί:
    η εξαγορά από το VAG (όσο υπήρχε Piech δηλαδή…)

    αν πια το VAG στρέψει πια σοβαρά την προσοχή του στη Seat ως σπορ φίρμα,
    τότε θα εκλείψει οριστικά και κάθε ελπίδα για τη διάσωση της AR από το VAG

    • MPAMPIS

      αυτά που γράφεις για της ζημίες έχεις κάποιο στοιχείο η ετσι σου ήρθε και το έγραψες ? αν δεν μου στείλεις κάποιο λινκ γι αυτό που λες τότε θα εισαι ο νέος περίγελος του blogι

    • PAO

      Σημερα εφτιαξε τον λογαριασμο,, κανε υπομονη…

    • MPAMPIS

      ο γνωστος καραγκιόζης ειναι

    • PAO

      Δεν το ξερω , αλλα απο οικονομικα σχιζει

    • bulgary

      Πολλά στοιχεία…αν τον γυρίσεις ανάποδα μόνο στοιχεία θα πέσουν χαχαχαχ

    • MPAMPIS

      αυτά που γράφεις για της ζημίες έχεις κάποιο στοιχείο η ετσι σου ήρθε και το έγραψες ? αν δεν μου στείλεις κάποιο λινκ γι αυτό που λες τότε θα εισαι ο νέος περίγελος του blogι

    • a_f_a

      τα είπες όλα. ψυχρά και λογικά.
      καλό ειναι οι 40αριδες φανατισμένοι, επιτέλους να κατεβάσουν τις κιτρινσμένες τους αφίσες από το παιδικό τους δωμάτιο.

  • dstou

    Δεν υπάρχει Πίεχ πλέον. Και η Άλφα τρέχει με τις ίδιες δυνάμεις του γκρούπο. Αν θα τα καταφέρει δεν το ξέρουμε.

  • guest

    Χαχαχαχαχαχαχαχα…με τον ηλίθιο δεν τα βάζεις ποτέ…!!! Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα σε νικήσει λογο εμπειρίας! Και εδω μιλάμε για ανίκητο ηλιθιο…
    Που ακόμα και καλύτερη να ήταν όντως, σαν ανώτερος δεν γυρνάς ποτε να πεις οτιδήποτε τέτοιο!

    • Giannis Antypas

      μεταξύ μας τώρα,
      τελειωμένη είναι η άλφα και δεν το έχουν πει του νεκρού,
      την τύχη της Λάντσια θα έχει

    • guest

      ασχετο…και να μην υπηρχε καθολου παλι καλυτερη η σεατ δεν γινεται! πως θα το κανουμε τωρα?? πηγαινε δωσε ολα τα λεφτα στην lada….παλι απαισιο θα ειναι οτι φτιαχνει (εκτος του niva, αυτο μονο και μονο για τις εκτος δρομου ικανοτητες)! ειναι mid range η seat…ξεκινησε να βγαζει σπορ αυτοκινητα απο το 1998 με τις ευχαριστιες του group! και η alfa εχει ενα μουσειο, μονο με τα αγωνιστικα της….και στο λεω εγω που δεν εχω alfa! βλεπεις μια brera στον δρομο και λες πολυ ωραιο αυτοκινητο και βγηκε το 2006…12 χρονια πριν! βλεπεις αντιστοιχο seat 12 ετων και το περνας απαρατηρητο!

  • Bon Viveur

    Ρε πια Άλφα Ρομεο;; Αντίπαλο της Φερραρι θέλει να κάνουν την σεατ!!
    Η μαλακία πάει σύννεφο πως λέγεται στα Γερμανικά;;; 😛

  • Giannisk

    Μάλλον εδώ είναι νέοι όλοι σε ηλικία και δεν θυμούνται πως το VAG το έχει ξαναπει αυτό. Ότι θέλει δηλαδή την seat ως μία σπορ μάρκα του group. Πέρασαν χρόνια από τότε και ακόμα απλά το λέει. Όσο για την Αλφα….είδαμε δύο μοντέλα τα τελευταία έτη και τίποτε άλλο….και αυτά δεν πουλάνε όπως περίμεναν.

  • enigma

    Από τότε που το άκουσα πρώτη φορά η seat έπεσε σε σχεση με τη skoda.

    Από εκεί και πέρα μπορεί η νεολαία να μην ξερει την ιστορία της alfa, αλλά τουλάχιστον η alfa έχει ιστορία εν αντιθέσει με την seat.

    Το ότι βολοδέρνει μια ζωή η alfa πρικειτπρ για κατόρθωμα….

    • mixalhs7

      Όντως ατυχής δήλωση, ακόμα κι αν αύριο υποθετικά κλείσει η Αλφα και η Seat κάνει αυτά που λέει, το ειδικό βάρος της ”φανέλας” δεν θα είναι το ίδιο.
      Η BMW που εδώ και 30 χρόνια έχει χτίσει το πρεστίζ της έχοντας ουσιαστικά πάρει την θέση της Αλφα στην αγορά ενώ προιοντικα είναι υπερπλήρης, δεν έχει την ίδια προϊστορία με την Αλφα, όπως και η Αλφα σήμερα δεν έχει το μερίδιο αγοράς και το πρεστίζ της BMW.
      To ουσιαστικό ερώτημα προς τους ιθύνοντες του VAG λοιπόν είναι :
      Αν αυξήσετε τις τιμές των SEAT, ποιος θα τα αγοράσει,και η τοποθέτηση της SEAT απέναντι στην Αλφα σημαίνει μετακίνηση της Audi απέναντι στη Μαζερατι? You can’t be serious…

    • enigma

      Το αστείο είναι ότι παίζει και να το πιστεύουν στο θέμα με την seat. Η κίνηση με το καγκούρικο subbrand cupra αυτό έλεγε….Να βγάλουν τα ίδια seat πιο ακριβά.

    • mixalhs7

      Το Cupra θεωρώ θα είναι μια απάντηση στη gazoo της ΤΟΥΟΤΑ, κίνηση που έχει νόημα μιας και οι αμιγώς γερμανικές εταιρίες του γκρουπ δε νομίζω να χρειαστεί να κάνουν υπομπραντ γιατί έχουν τις RS εκδοσεις. Φαντάζομαι πως ένα μικρο R8 με τα σήματα της Seat απέναντι στη Supra απευθύνεται και στον νεαρό υποψήφιο αγοραστή μιας αντίστοιχης Αλφα (από αυτές που προβλέπονται στο 5ετες).

    • enigma

      Το είχες ήδη το subbrand όμως. Τώρα όσο αφορά το seat r8 δεν παίζει να γίνει. Όπως δε βγήκε ποτέ το seat salsa ή δεν έβγαλε τόσο καιρό κάποιο άλλο πιο σπορ μοντέλο.

      Είσαι και καλά το σπορ brand και βγάζεις μόνο hatchback και με προσοχή όμως ώστε να μην είσαι πιο γρήγορος από το gti.

      Για μένα ανάμεσα στις 4 είναι εμφανώς η πιο ριγμένη καθώς δεν έχουν ξεκάθαρη πολιτική. Εδώ πριν λίγο καιρό έλεγαν ότι θα την έδιναν γιατί τους έβαζε μέσα…..

  • vastpaok4

    Αν φτάσουμε στο σημείο να συγκρίνουμε τo vw group με την ALFA ROMEO είναι σαν να έχουμε μπερδέψει την βούρτσα με την π+&€τσα. Δλδ απέναντι στην Giulia κ στην Stelvio τι θα παρατάξει το vw group; Το t-roc η το q5;;; Χαχαχαχα γελάει ο κόσμος.

  • ΘΑΝΟΣ

    ας ξεπερασει η vw πρωτα την hyundai σε ποιοτητα και ζημειες και βλεπουμε..

  • MPAMPIS

    και εγώ θέλω να παίξω μπάλα με την σκαρλετ γιοχασον ….αχχχαχαχ

  • a_f_a

    σεατ. μαζι με οπελ κλπ, μαρκες χωρις λόγο ύπαρξης
    ομως. η άλφα ειναι και θα ειναι σε τόσο κακά χάλια που οι γερμανοι ειναι ικανοι να το “πετύχουν” αν και το “μπραντ” αλφα, δε το χτυπας (στην ευρώπη.. αλλού μιας και ειναι αγνωστη μάρκα, έυκολα).

  • George Liverpool

    Δηλαδη ο ceo του ομιλου θελει να δει μια απο τις φιρμες του,να εχουν μειωμενα η καθολου κερδη,μικρο ογκο πωλησεων και αβεβαιο μελλον;Ασχετα απο αυτο,αν η κουβεντα αυτη γινοταν πριν 30-40 χρονια θα ειχε λογικη.Τωρα που η αυτοκινηση κατευθυνεται αλλου,πως θα πλασαρεις τη seat ως σπορ φιρμα με αυξημενες κιολας τιμες;Ειδικα χωρις καμια εμπλοκη της μαρκας σε αγωνιστικη δραστηριοτητα,μετα τις επιτυχημενες χρονιες στο wtcc.Οκ,υπαρχει το leon cup racer,πατεντα που εφαρμοσε απο τις πρωτες εταιριες η seat,αλλα μεχρι εκει.Πραγματικα αλλοκοτα πραγματα…

  • mj

    θέλει να ΜΗΝ έχει δηλαδή μια δομημένη γκάμα ;

  • Barberis

    Είμαι 37 ξέρω τι είναι η Alfa Romeo και είμαι κάτοχος Alfa romeo και το επόμενο αμάξι μου θα είναι πάλι Alfa romeo