Στα τέλη του τρέχοντος μηνός δημοπρατείται αυτή η Porsche 962 , προδιαγραφών IMSA, που “κουβαλάει” ένα ιδιαίτερο παράσημο, αυτό της γρηγορότερης 962 που αγωνίστηκε ποτέ στην κατηγορία του Group C.

Η 962 αποτελούσε την εξελιγμένη έκδοση της 956, με την κυρίως διαφορά μεταξύ των δύο σπορ πρωτοτύπων να εντοπίζεται στο μεγαλύτερο μετατρόχιο της 962 κατά 12 περίπου εκατοστά εν συγκρίσει με το απερχόμενο μοντέλο, ώστε να πληροί τους διεθνείς κανονισμούς της εποχής, ιδίως αυτούς των North American IMSA GTP Championship και World Sportscar Championship. Η 956 , όπως και 962, ήταν οι πρώτες Porsche με αλουμινένιο monocoque σασί, όπου το χαμηλό βάρος οδήγησε σε αύξηση της ακαμψίας κατά 80% σε σύγκριση με το πλαίσιο της Porsche 936, νικήτριας στο Le Mans to 1981.

Η συγκεκριμένη 962 μόνο τυχαία δεν θα μπορούσε να χαρακτηριστεί. Ο θρυλικός Derek Bell, ένας από τους γνωστότερους οδηγούς αγώνων αντοχής που το όνομά του έχει συνδεθεί άρρηκτα με την Porsche, νίκησε στις 24 Ώρες της Daytona το 1989 κι ο ίδιος την χαρακτηρίζει ως την αγαπημένη του 962. Μάλιστα, η συγκεκριμένη νίκη ήταν κι η τελευταία του Βρετανού σε αγώνα 24 ωρών και λέγεται ότι σημείωσε τελική ταχύτητα άνω των 350 χ.α.ω., ενώ σε δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν το 1989, ήταν έως και 2,5” γρηγορότερη από τον ανταγωνισμό στην πίστα της Laguna Seca.

Για την επίτευξη της μέγιστης δυνατής ταχύτητας, σημαντικό ρόλο έπαιζαν το βάρος, σύμφωνα με τους κανονισμούς της IMSA (850 κιλά) και ο εξακύλινδρος, επίπεδος, turbo κινητήρας των 3,2 λίτρων που απέδιδε περί τους 850 ίππους, εξωπραγματικά νούμερα για εκείνη την εποχή.

Εκτός από την νίκη στην Daytona με πλήρωμα τους Derek Bell, John Andretti, και Bob Wollek, το αγωνιστικό της Jim Busby Racing έχει να επιδείξει στο παλμαρέ του τη νίκη την ίδια χρονιά στο Palm Beach Grand Prix και στο Porsche Cup USA. Το 1988 και το 1989, η συγκεκριμένη 962C βρέθηκε 11 φορές στην ταχύτερη πεντάδα των δοκιμαστικών, οι οδηγοί της βρέθηκαν 5 φορές στο βάθρο των νικητών και, εκτός των άλλων, ήταν και το ταχύτερο αυτοκίνητο στα δοκιμαστικά για τις 24 Ώρες της Daytona το 1988.

Από την “συνταξιοδότηση” της στα τέλη του 1989, ανήκε σε συλλέκτες και διατηρήθηκε στα αρχικά του αγωνιστικά χρώματα της Daytona. Το αυτοκίνητο έχει παρουσιαστεί σε εκδηλώσεις στο νησί Amelia, στο Rennsport και στην Daytona, και ο υποψήφιος αγοραστής θα λάβει, μεταξύ άλλων, πολλά αναμνηστικά από τη νίκη στον αγώνα αντοχής, όπως μπουφάν, μπλουζάκια, μια λιθογραφία, αφίσα κ.α..

Ο οίκος δημοπρασιών Mecun εκτιμά ότι θα η 962C θα μπορούσε να πιάσει μια τιμή μεταξύ 2.000.000 και 2.500.000 δολαρίων.