Η SSC North America παρουσίασε στο Pebble Beach την έκδοση παραγωγής της Tuatara, επτά χρόνια μετά τη παρουσίαση του πρωτότυπου.

Το αυτοκίνητο παίρνει κίνηση από έναν twin-turbo 5,9-λίτρων κινητήρα απόδοσης 1.350 ίππων όταν καταναλώνει βενζίνη 91 οκτανίων και 1.750 ίππων όταν καταναλώνει E85. Βρίσκεται τοποθετημένος στο κέντρο του αυτοκινήτου, στροφάρει έως τις 8.800 σ.α.λ, ζυγίζει 194 κιλά και στέλνει την κίνηση στους πίσω τροχούς μέσω ενός ρομποτικού χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων.

Η Tuatara ζυγίζει 1.247 κιλά και έχει άκρως αεροδυναμικό σώμα, με το αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας της να είναι 0,279 Cd. Τόσο το σώμα και οι ζάντες 20″, όσο και το πλαίσιο είναι κατασκευασμένα από carboon. Φορά ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup διαστάσεων 245/35 μπροστά και 345/25 πίσω.

Έχει μήκος 4,42 μέτρα, μεταξόνιο 2,67 μέτρα, πλάτος 2 μέτρα και ύψος 1,1 μέτρο. Η εταιρία δηλώνει πως η Tuatara θα έχει κορυφαία τελική ταχύτητα που θα ξεπεράσει με ευκολία το σημερινό παγκόσμιο ρεκόρ”. Παρότι η SSC δεν το κατονομάζει αναφέρεται στο ρεκόρ της Koenigsegg Agera RS των 457,94 χλμ/ώρα.