Στις σημερινές κατατακτήριες στην πίστα της Monza για το Ιταλικό Grand Prix, η Ferrari κατέλαβε τις δύο πρώτες θέσεις, κάτι που είχε να γίνει μέσα στην Ιταλία από τον αντίστοιχο αγώνα του 2000.

Στην pole position είναι ο Kimi Raikkonen, όπου με χρόνο 1:19.119 και μέση ωριαία ταχύτητα τα 263,583 χλμ/ώρα στα 5.793 χλμ. της πίστας έγραψε τον ταχύτερο χρόνο στην 69-χρονη ιστορία της Formula 1.

Μετά την πρώτη προσπάθεια των Lewis Hamilton και Sebastian Vettel, ο -παρά ένα μήνα- 39χρονος Φινλανδός βρισκόταν στην τρίτη θέση. Βρισκόμενος, όμως -με απόφαση της ομάδας- πίσω από τον Vettel και παίρνοντας το slipstream από τον Γερμανό, αλλά εκτελώντας ταυτόχρονα έναν αλάνθαστο γύρο, έκανε τον καλύτερο χρόνο στο τρίτο sector της πίστας, και έτσι πήρε την 18η της καριέρας.

Αυτή ήταν η πρώτη pole για οδηγό της Ferrari σε ιταλικό έδαφος από το 2010, ενώ ο Raikkonen έγινε ο γηραιότερος οδηγός που κατακτά pole position, μετά τον Nigel Mansell, ο οποίος σε ηλικία 41 ετών, πήρε την pole στον Αυστραλιανό Grand Prix του 1994.

Ο χρόνος του Rαikkonen έσπασε το ρεκόρ του Juan Pablo Montoya, όπου κρατούσε στην ίδια πίστα από το 2004 και είχε γράψει χρόνο 1:19.525 και μέση ωριαία ταχύτητα τα 262,242 χλμ/ώρα.

  • gronholm89

    Πολύ το χάρηκα που έγινε απ τον Kimi και όχι απ τους άλλους δύο!! Θα μείνει για χρόνια το ρεκόρ αυτό!!

  • Giannisk

    Διορθώστε με αν κάνω λάθος αλλά εκείνος ο γύρος του JPM είναι ο ταχύτερος με μέση ωριαία ταχύτητα.

    • Maleas George

      Εφόσον η απόσταση του γύρου είναι η ίδια και ο χρόνος είναι χαμηλότερος, η μέση ωριαία του Kimi είναι υψηλότερη. Τώρα αν έχουν υπάρξει μικροαλλαγές στην απόσταση της πίστας δεν το γνωρίζω.

    • όχι, η μέση ωριαία του Montoya ήταν 262.242 χλμ/ώρα, προστέθηκε στο κείμενο!

  • sotirisb
    • Giannisk

      Τυχερέ, χρόνια θέλω να πάω και δεν τα καταφέρνω.

    • sotirisb

      Και εγώ το ίδιο και επιτέλους το πήρα απόφαση φέτος!

    • Anestis Genk

      Πως ακούγονται;

    • sotirisb

      Ωραία ακούγονται. Το τούρμπο ακούγεται πολύ περισσότερο από ότι στην tv. Ειδικά στην Formula 2 που στολαρει στην επιβραδυνση. Στις ευθείες ακούγονται σαν αεροπλάνα λόγω αεροδυναμικής. Τα πιο φασαριοζικα είναι τα Πόρσε αλλά με μικρή διαφορά. Σήμερα είμαι στην είσοδο της Lesmo 2 και δε χρειάζονται ωτοασπιδες. Περισσότερα μετά τον αγώνα στα σχολια του ανάλογου αρθρου

  • Red Flag

    Θρυλος!

    Ευτυχως που ξελαρυγγιαστηκαν οι σχολιαστες, τρελαθηκαν οι οπαδοι και εκλαψε λιγο η Minttu. Αλλιως θα ηταν “αλλη μια μερα στη δουλεια”.. :p :p

    https://www.youtube.com/watch?time_continue=8&v=FEFtGVUu1JI

  • georgekaras

    ICEMAN

  • και ανατρεχεις μια 3ετια πριν…που καποιοι τολμησαν και συγκριναν την F1 με το WEC για τους χρονους…..
    τολμω να πω πως και γω εκανα κατι τετοιο….αλλα το φωναζα…..ακομα τα ΥΒΡΙΔΙΚΑ ειναι νεα τεχνολογια !!!!! οι χρονοι θα πεσουν…και τελικα πεσαν πολυ !!!!!!

    ΚΙΜΙ παιχτουρα…δειξε σε ολους οτι το τιμονι δεν ξεχνιεται !!!!! ;-)

    • Mika

      Θα τρελλαθουμε ολοι αυριο αν τα καταφερει!!!!

    • ρε που ειναι ο SUBOTAI !!!!! :-P
      τον τρολαει ασχημα ο ΚΙΜΑΡΟΣ !!!!!! αχαχχαχαχααχαχαχαχ

    • Βασιλης

      Ειναι ενα σταδιο πριν το εγκεφαλικο λογικα…περιμενει τι θα γινει σημερα χαχαχα

  • Αν βαζαμε τον κινητηρα της bmw σε αυτο το μονοθεσιο κ το αντιστροφο ποιο θα εκανε ταχυτερο χρονο ;;;

    • Κούκος

      Τροφή για σκέψη !!!!

    • μην μπαινετε σε αυτο το ”χαζο” παιχνιδι !!!
      θα πει καποιος…..πχ εγω…ναι αλλα τα φετινα μονοθεσια ειναι και καμια 200 κιλα βαρυτερα!!!
      καθε χρονια εχει τους δικους της κανονισμους και τα μονοθεσια πανε εκει που το επιτρεπουν αυτοι !!

    • Christos Dimou

      Δεν τίθεται θέμα. Σε κάθε περίπτωση το μονοθέσιο με τον κινητήρα του θα ήταν ταχύτερο.

      Το φετινό PU είναι all around καλύτερο καθώς έχει μαζι με τα ηλεκτρικά σχεδόν 1000 άλογα. Με το MGU-H να σπουλαρει χαμηλά η ροπή του κινητήρα της Ferrari είναι «τερατωδης».

  • TasosV83

    Δυστηχώς τον χρόνο αυτό δεν τον έφερε ο κινητήρας αλλά η αεροδυναμική και τα φρένα.Έτσι νομίζω.. Μου φαίνεται το μονοθέσιο του 2004 έχει τρελή επιτάχυνση και δύναμη αλλά σε κάθε στροφή τον έφτανε.

    • Κούκος

      Κι εγώ πιστεύω ότι τα μονοθέσια του 2004 είναι τα γρηγορότερα ever. Αν είχαν slick ελαστικά θα βλέπαμε άλλους χρόνους. Ακόμη οι κατατακτηριες τότε διεξαγονταν με γεμάτα ρεζερβουαρ. Όπως και να έχει τα φετινά είναι πολύ πολύ γρήγορα μονοθέσια.

    • Anestis Genk

      Πράγματι θα είχε ενδιαφέρον να τα δούμε με τα σημερινά ελαστικά.
      Αν όντως είναι ταχύτερα δεν πρόκειται να μα το δείξουν όμως.

    • Anestis Genk

      Πράγματι θα είχε ενδιαφέρον να τα δούμε με τα σημερινά ελαστικά.
      Αν όντως είναι ταχύτερα δεν πρόκειται να μα το δείξουν όμως.

    • Christos Dimou

      Σύμφωνα με τον Scarbs και τον Piola τα μονοθέσια φέτος έχουν τα πιο ισχυρα Power Units.

  • bulgary

    Στον kimi συγχαρητήρια.Αλλά στην ομάδα πρέπει να το δουν αλλιώς μάλλον και μην του δίνουν εντολή <>.Αλλιώς θα είχαν από ένα μονοθέσιο η κάθε εταιρία και δεν θα λεγόταν ομάδες!

  • Sensei Konstantinos
  • Giannisk

    Σύμφωνα με δημοσιεύματα (Auto motor und sport) η Ferrari υπέγραψε με τον Leclerc αλλά δεν έκανε την ανακοίνωση λόγω της pole του Kimi.

    • Anestis Genk

      φουστιά που υπέγραψαν με τον χλεχλέρ

    • Giannisk

      Κάπου διάβασα ότι ο συγχωρεμένος ο Marcchione υπέγραψε τον Lec και τώρα Arrivabene και Camilleri ψάχνουν τρόπο να κρατήσουν τον Kimi.

    • Anestis Genk

      Wow proper ιταλιάνικες μηχανοραφίες!

    • δεν παίζει να ισχύει κάτι τέτοιο…το διάβασα και εγώ…
      δεν αλλάζει όλον τον σχεδιασμό της μια ομάδα μια pole position…

  • thymios tsilimparis

    Ο Κιμι κέρδισε πάρα πολύ στις lesmo.
    Από εκεί και πέρα η στρωμένη Parabolica φέτος επιτρέπει άλλη γραμμή φέτος