Από το 1998, όπου και το Volkswagen Group αγόρασε την Lamborghini από τους Ινδονήσιους και Μαλαισιανούς -προηγούμενους- ιδιοκτήτες, η ιταλική εταιρία βρίσκεται κάτω από την ομπρέλα της Audi.

Σύμφωνα, όμως, με πληροφορίες του Automobile Magazine αυτό είναι αρκετά πιθανό να αλλάξει μέχρι το τέλος του χρόνου και να περάσει στα χέρια της Porsche. Και αυτό γιατί η διοίκηση του γερμανικού ομίλου θέλει όλο και περισσότερα μοντέλα επιδόσεων να χρησιμοποιούν τα μηχανικά μέρη της Porsche.

Κάτι αντίστοιχο ενδέχεται να γίνει και για τις Bentley και Bugatti και μετά από αυτή τη σημαντική στρατηγική αναθεώρηση, η Porsche σκοπεύει να μειώσει το κόστος της σε 2 δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως μέχρι το 2022. Τα χρήματα που θα εξοικονομηθούν θα επανεπενδύονται άμεσα σε νέες τεχνολογίες, οι περισσότερες από τις οποίες έχουν χαμηλή απόδοση επένδυσης. Τα βασικά οφέλη θα προκύψουν από τη βελτίωση της έρευνας και ανάπτυξης, των προμηθειών και της παραγωγής.

  • Ιωάννης

    Που χάθηκε ο ρομαντισμός ρε πούστη μου…
    δεν λέω κάτι καινούργιο, αλλά οι Lambo να μοιράζονται μέρη με την Porsche? Οι Maserati να μοιράζονται μέρη με τις Alfa Romeo και τις Ferrari? γ*μω τους ομίλους μου μέσα..

    • LefterisKa.Ch

      Για την lamborghini το δέχομαι ναι, γιατι είναι μια εταιρεια που στα μάτια μου ταλαιπωρείται αλλά από την άλλη η Maserati τα τελευταία 50 χρόνια είναι σε καλά χάλια, πήγαινε από την μια εταιρεία στην άλλη τώρα που την έχει η Fiat-Ferrari μοιάζει σαν να ξαναγεννιέται σιγά σιγά πολύ σιγά βέβαια αλλά κάτι βλέπω στον ορίζοντα!

    • Anestis Genk

      Οικονομικά ασύμφορος ο πλουραλισμός.

    • mixalhs7

      Το bloomberg αναφερει πως το υπο δημιουργια ‘super-premium’ division με εποπτη την Πορσε,με ορους αγορας θα αξιζε πανω απο 120 δις ευρω την ιδια στιγμη που ολοκληρο το VAG σημερα αξιζει 67 δις ευρω..

  • Smartass

    Είμαι περίεργος να δω πως θα είναι
    οι νέες Porscheghini.
    Καημένη Lambo από V8, V10, V12 κινητήρες στους μπόξερ του Σκαραβαίου, που πριν μερικά χρόνια ήταν αερόψυκτοι.

    • ƒяɨ$ȼ๏

      Σιγά να μην δούμε και Bentley με V4 από την Ducati….
      Η Λαμπο δεν πρόκειται να αλλάξει την φιλοσοφία της γιατί πολύ απλά θα χάσει και την αίγλη της και αυτό δεν συμφέρει κανέναν….

    • Smartass

      Γιατί εσύ νομίζεις ότι μοτόρια που φοράνε οι Bentley είναι Εγγλέζικα;
      VW είναι.

    • ƒяɨ$ȼ๏

      Volkswagen είναι φίλε, συμφωνώ, αλλά δεν εννοώ αυτό….
      Εννοώ ότι όπως δεν πρόκειται να δεις 4κυλινδρα μοτορια σε Bentley έτσι δεν πρόκειται να δεις 6κυλινδρα boxer σε Λαμπο και V σε 911….
      Δεν τους συμφέρει να κάνουν τέτοιες αλχημείες….

    • ƒяɨ$ȼ๏

      Volkswagen είναι φίλε, συμφωνώ, αλλά δεν εννοώ αυτό….
      Εννοώ ότι όπως δεν πρόκειται να δεις 4κυλινδρα μοτορια σε Bentley έτσι δεν πρόκειται να δεις 6κυλινδρα boxer σε Λαμπο και V σε 911….
      Δεν τους συμφέρει να κάνουν τέτοιες αλχημείες….

  • mixalhs7

    Αν τελικά γίνει αυτό θα σημαίνει άραγε πως δεν θα δούμε τελικά supercar από την Porsche?

    • Periklis

      Ναι θα κάνουν την 911 οικογενειακό και την 918 το αντίπαλο δέος του i3 και του Nissan Leaf

    • mixalhs7

      Δεν εγινε κατανοητος ο αλληγορισμος. Θα ηθελες να μας εξηγησεις τι εννοεις?

    • Periklis

      Χωρίς παρεξήγηση χιούμορ κάνω. Δεν ήθελα να σε θίξω και αν το έκανα σου ζητώ συγγνωμη.

      Απλώς μου φάνηκε πολύ τραβηγμένο η Porsche μια εταιρεία που κατασκευάζει κατεξοχήν αυτοκίνητα επιδόσεων να σταματήσει την κατασκευή super car. Θα ήταν μεγάλη στροφή και ίσως το μεγαλύτερο rebranding στην ιστορία της αυτοκίνησης.

    • mixalhs7

      Δεν τίθεται θέμα επί προσωπικού!
      Μάλλον δεν πρόσεξες καλα τι έγραψα.
      Αναρωτήθηκα αν τελικά θα παράγει το supercar (960/961) που διαβάζουμε ως φήμη εδώ και 5 χρόνια για να καλύψει το κενό ανάμεσα σε turboS & 918,τώρα που θα είναι επόπτης όλων των σπορ brand του vag.
      H 911 δεν ήταν δεν είναι ούτε θα είναι supercar.
      Eιναι sportscar με πολλές εκδόσεις διαφορετικού χαρακτήρα από απλό sportscar(basic carrera) έως top end (GT2RS)! :-)