Παρότι το Volkswagen Group έχει δηλώσει ότι στηρίζει το πετρέλαιο ως καύσιμο, η επίδραση του Dieselgate φαίνεται ότι αλλάζει την αυτοκινητοβιομηχανία καθώς επίσης και τις ανάγκες των αγοραστών. Αυτό εξάλλου φαίνεται και από την πτώση των πωλήσεων των diesel μοντέλων στην Ευρώπη.

Κάτι αντίστοιχο, όμως, φαίνεται να συμβαίνει και στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, καθώς η Cadillac αποφάσισε να σταματήσει την εξέλιξη νέων diesel κινητήρων, και αντ’αυτού να επικεντρωθεί στην “ηλεκτροποίηση” της γκάμας της, καθώς τέτοια είναι η ζήτηση των καταναλωτών της.

Ο πρόεδρος της αμερικάνικης εταιρίας, Steve Carlisle, παραδέχτηκε σε πρόσφατη συνέντευξη του ότι η Cadillac βρισκόταν στην μέση της εξέλιξης τετρακύλινδρων και εξακύλινδρων diesel κινητήρων, ώστε να προσεγγίσουν περισσότερους Ευρωπαίους αγοραστές, αλλά και να καλύψουν την -έστω- μικρή ζήτηση τέτοιας τεχνολογίας στην Β.Αμερική.

Το XT4 είχε προγραμματιστεί να αποκτήσει diesel κινητήρα μέχρι το 2020, αν όχι νωρίτερα, αλλά φαίνεται ότι κάτι τέτοιο δεν θα συμβεί, καθώς η ζήτηση για diesel κινητήρες μειώνεται.

  • Yiannis P

    Για μένα το καλύτερο, δεδομένης της ανάγκης για μείωση των ρύπων, είναι το υβριδικό με ηλεκτρική αυτονομία όμως που να μπορεί να σου βγάλει μία μέρα τουλάχιστον. Να κάνεις δηλαδή τις καθημερινές μετακινήσεις στην πόλη με το ηλεκτρικό μοτέρ, στην εθνική να δουλεύει μαζί το ηλεκτρικό με τον εσωτερικής καύσης με στόχο την οικονομία και τέλος να υπάρχει και performance mode που και τα δύο δουλεύουν μαζί για όταν θέλεις να το τρέξεις.

    • Anestis Genk

      Το πρόβλημα με τα ηλεκτρικά είναι το αισχρό βάρος που σημαίνει τεράστιες ενεργιακές απαιτήσεις κατά τ’άλλα ναι ο υβριδισμός αξιοποιεί τα πλεονεκτήματα και των 2 και έχεις και καβάτζες.