Η Hyundai παρουσιάζει το τρίτο N μοντέλο της μετά τα i30 N και Veloster N. Πρόκειται για το i30 Fastback N, την πιο πρακτική έκδοση του i30 N, που όπως το περιγράφει η Hyundai είναι το πρώτο hot πεντάπορτο coupe της C κατηγορίας.

1

Μηχανικά όπως το i30 N, έτσι και το i30 N Fastback προσφέρεται σε δύο εκδόσεις. Και στις δύο συναντάμε τον 2,0-λιτρο T-GDI turbo κινητήρα που συνδυάζεται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, με την κίνηση να μεταφέρεται στους μπροστά τροχούς. Η βασική έκδοση αποδίδει 250 άλογα με 353 Nm ροπής, ενώ η Performance Package παράγει 275 άλογα με 378 Nm ροπής.

Η πρώτη κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 6,4 δευτερόλεπτα και η δεύτερη σε 6,1 δευτερόλεπτα. Η Performance Package έκδοση φορά ζάντες 19″ με ελαστικά Pirelli P-Zero (18″ η βασική έκδοση), μεγαλύτερα φρένα με κόκκινες δαγκάνες, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό και εξάτμιση με σύστημα βαλβίδων. Η τελική ταχύτητα και στις δύο εκδόσεις περιορίζεται στα 250 χλμ/ώρα. Η απλή έκδοση καταναλώνει 7 λίτρα/100 χλμ έχοντας 159 γρ/χλμ εκπομπές CO2, την ώρα που Performance Package χρειάζεται 7,1 λίτρα βενζίνης ανά 100 χλμ, εκπέμποντας 163 γρ/χλμ CO2.

2

Ανεξαρτήτου έκδοσης, το νέο Hyundai i30 Fastback N διαθέτει ενεργή ανάρτηση που προσφέρει στον οδηγό πέντε προγράμματα λειτουργίας (Eco, Normal, Sport, N και N Custom), με την επιλογή τους να γίνεται μέσω των κουμπιών που βρίσκονται πάνω στο τιμόνι. Το κάθε πρόγραμμα εκτός από τις ρυθμίσεις της ανάρτησης, αλλάζει επίσης τις παραμέτρους του κινητήρα, τις ρυθμίσεις του συστήματος ESC, τον ήχο του κινητήρα όπως και τη λειτουργία rev-matching του κιβωτίου ταχυτήτων.

3

Το i30 Fastback N εξοπλίζεται με ψεύτικο σύστημα ήχου, με την εξάτμιση με βαλβίδες να επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει περισσότερες από δύο ρυθμίσεις. Σύμφωνα με την κορεατική εταιρία, το αυτοκίνητο αναπτύχθηκε με γνώμονα την διασκεδαστική οδήγηση και όχι μονάχα να είναι ταχύτερο όταν βρίσκεται μέσα σε πίστα. Περιγράφεται ως ένα καθημερινό σπορ αυτοκίνητο, ικανό να μπορεί να κινηθεί γρήγορα σε μια πίστα, όταν το θελήσει ο οδηγός του. Η Hyundai έχει κάνει περισσότερα από 10.00 χλμ δοκιμών με το i30 N στο Nurburgring.

4

Στιλιστικά διαθέτει νέο bodykit με νέους προφυλακτήρες, αεροτομή, πλαϊνές ποδιές και διπλές απολήξεις εξατμίσεων. Στο εσωτερικό συναντάμε νέο τιμόνι και νέο επιλογέα ταχυτήτων, σπορ καθίσματα όπως και πίνακα οργάνων με ψηφιακή οθόνη και σύστημα χρονομέτρησης.

Η Hyundai μάλιστα έκανε και ένα παγκόσμιο ρεκόρ μιας και ολοκλήρωσε την διαδρομή ανάμεσα στη Ρώμη και στο Παρίσι σε μόλις 8 λεπτά και 18,49 δευτερόλεπτα. Όχι δεν διάβασες λάθος. Ωστόσο η “Ρώμη” και ο “Παρίσι” δεν είναι οι πρωτεύουσες της Ιταλίας και της Γαλλίας, αλλά δύο κοντινά χωριά στην Δυτική Δανία.

5

Η πρώτη επίσημη παρουσίαση του i30 Fastback N θα γίνει την επόμενη εβδομάδα στο περιθώριο της έκθεσης τους Παρισιού.