Δεν έχει περάσει πολύς καιρός όπου ο -τότε- επικεφαλής marketing και πωλήσεων της Mercedes-Benz, Ola Kallenius, είχε δηλώσει ότι ο V12 της Mercedes-AMG δεν θα πεθάνει, αλλά φαίνεται ότι η τάση για μικρότερους κινητήρες και οι νέοι κανονισμοί του WLTP βάζουν οριστικά στο χρονοντούλαπο της ιστορίας τον συγκεκριμένο κινητήρα.

Ο εν λόγω V12 κινητήρας της εταιρίας έχει χωρητικότητα 6,0 λίτρα και στην S65 AMG αποδίδει 630 άλογα με 1.000 Nm ροπής. Σε πρόσφατη συνέντευξη του σε αυστραλιανό μέσο, ο πρόεδρος της AMG, Τobias Moers, επιβεβαίωσε την πρόθεση της εταιρίας να σταματήσει την παραγωγή του συγκεκριμένου κινητήρα και μαζί του να καταργηθεί η έκδοση S65 από την γκάμα της S-Class, η οποία ήταν η κορυφαία του μοντέλου.

Στη θέση του 6,0-λιτρου κινητήρα, η ΑΜG εξελίσσει έναν νέο υβριδικό V8 σύνολο, έτσι ώστε να διατηρήσουν εν ζωή και τον bi-turbo κινητήρα, με τον Moers να δηλώνει ότι αυτή την στιγμή επενδύουν στην εξέλιξη του 4,0-λιτρου V8, έτσι ώστε να έχει μεγαλύτερη απόδοσης και ταυτόχρονα να είναι πιο οικονομικός στα νέα AMG μοντέλα.

Συνεχίζοντας, ο Μoers θεωρεί ότι έχει γίνει μεγάλο downsized στον V8, και από τα 6,3-λίτρα πήγε στα 5,5-λίτρα, και πλέον έχει “πέσει” στα 4 λίτρα, έτσι ώστε να μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις για χαμηλότερους ρύπους και μεγαλύτερη οικονομία βενζίνης.