Στην έκθεση του Ντουμπάι πέρυσι, η Devel (Defining Extreme Vehicles Car Industry LLC) παρουσίασε το Sixteen των 5.000 ίππων και τότε είχε ανακοινώσει πως θα επιθυμία της είναι να κυκλοφορήσει μέσα στα επόμενα δύο χρόνια και θα προσφέρεται σε 3 εκδόσεις.
Η βασική έκδοση θα παράγει “μόλις” 2.000 άλογα που θα προέρχονται από έναν V8 κινητήρα, με τον ίδιο κινητήρα να τοποθετείται και σε μια αγωνιστική έκδοση απόδοσης 3.000 ίππων. Στη κορυφή όλων θα βρίσκεται ο V16 12,3-λίτρων τετράτουρμπος κινητήρας απόδοσης 5.000 ίππων, ικανός να δώσει στο μοντέλο τελική ταχύτητα 515 χλμ/ώρα.
Ωστόσο τα πράγματα δεν πάνε καλά για την εταιρία μιας και της έχει φύγει ο επικεφαλής μηχανικός της, ο Paolo Garella. Σύμφωνα με αυτόν, το Sixteen με τον V16 12,3-λίτρων τετράτουρμπος κινητήρας απόδοσης 5.000 ίππων αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα με την ψύξη του, ενώ η αεροδυναμική του σε ταχύτητες άνω των 400 χλμ/ώρα δεν είναι αρκετή, με το αυτοκίνητο να υπάρχει κίνδυνος να απογειωθεί.