To περασμένο καλοκαίρι, η Ariel παρουσίασε το Atom 4, και παρότι εμφανισιακά δεν έχει διαφορές σε σχέση με το παρελθόν αυτό είναι σχεδιασμένο από λευκό χαρτί. Έτσι, σε σχέση με τη προηγούμενη γενιά, η τέταρτη γενιά του Atom διαθέτει ίδια μόνο το πεντάλ του φρένου, τον συμπλέκτης και το καπάκι του ρεζερβουάρ. Όλα τα υπόλοιπα είναι εντελώς νέα.

Η εταιρία χαρακτηρίζει το Atom 4 ως καλύτερο, ταχύτερο και πιο πρακτικό από ποτέ. Κίνηση παίρνει από τον 2,0-λιτρο turbo κινητήρα του Honda Civic Type R απόδοσης 320 ίππων με 420 Nm ροπής. Τα 0-96 χλμ/ώρα τα κάνει σε 2,8 δευτερόλεπτα, τα 0-160 χλμ/ώρα σε 6,8 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 261 χλμ/ώρα. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, με τη κίνηση να στέλνεται στους πίσω τροχούς.

Το νέο σωληνωτό πλαίσιο είναι κατά 15% πιο άκαμπτο σε σύγκριση με το πλαίσιο του Atom 3.5. Ο εσωτερικός χώρος είναι μεγαλύτερος, προσφέροντας περισσότερο χώρο στους επιβάτες. Το αυτοκίνητο διαθέτει σύγχρονα συστήματα ασφαλείας και χάρη στο μεγαλύτερο ρεζερβουάρ, προσφέρει αυτονομία 482 χλμ. Φορά ζάντες 16″ και 17″, η ανάρτηση είναι νέα με αμορτισέρ της Bilstein, ενώ στον πρόσθετο εξοπλισμό συναντάμε αναρτήσεις της Ohlins και ζάντες από carbon που ζυγίζουν 50% λιγότερο από τις αλουμινένιες.

Η εταιρία σχεδιάζει να κατασκευάσει 100 μονάδες του Atom 4 ετησίως, με τις πρώτες παραδόσεις του να ξεκινούν την άνοιξη του 2019.