Δύο ημέρες μετά την παρουσίαση των M340i και M340i xDrive, η BMW επεκτείνει τη γκάμα της νέας Σειράς 3 με την παρουσίαση της νέας 330e. Με την προσθήκη ενός plug-in υβριδικού συστήματος, η νέα 330e συνδυάζει έναν 2,0-λιτρο 4-κύλινδρο TwinPower Turbo βενζινοκινητήρα, απόδοσης 184 ίππων, με έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει συνεχή ισχύ 68 ίππων και στιγμιαία μέγιστη ισχύ 113 ίππων. Συνδυαστικά, το αυτοκίνητο αποδίδει 252 άλογα και 420 Nm ροπή.

Σαν αποτέλεσμα, η νέα 330e επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα 6 δευτ., με την τελική της ταχύτητα να αγγίζει τα 230 χλμ/ώρα. Σε hybrid mode οδήγησης, το αυτοκίνητο μπορεί να αγγίζει τα 110 χλμ/ώρα μόνο με ηλεκτροκίνηση, 30 χλμ/ώρα ταχύτερα από το προηγούμενο μοντέλο, ενώ στο electric mode, το όχημα μπορεί να λειτουργεί με μηδενικούς ρύπους σε ταχύτητες έως 140 χλμ/ώρα, όταν το προηγούμενο μοντέλο άγγιζε τα 120 χλμ/ώρα.

Επίσης, αυξάνεται η ηλεκτρική αυτονομία της νέας 330e Sedan συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο κατά 50%. Έτσι, με την μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 12 kWh, η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία της 330e είναι έως 60 χλμ., με τις τιμές κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων να έχουν μειωθεί πάνω από 10% σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, φτάνοντας τα 1,7 λίτρα/100 χλμ/ και τα 39 γρ/χλμ αντίστοιχα.

Ένα νέο στοιχείο της 330e Sedan είναι το στάνταρ XtraBoost, που υπόσχεται καλύτερες επιδόσεις. Η πρόσβαση σε αυτό γίνεται ενεργοποιώντας το Sport mode, και ο ηλεκτροκινητήρας στιγμιαία παράγει επιπλέον ισχύ 41 ίππων, που είναι “αποθηκευμένη” στη μπαταρία υψηλής τάσης, και συνολικά ο κινητήρας αποδίδει στιγμιαία 293 άλογα. Σύμφωνα με την εταιρία, για πρώτη φορά σε υβριδικό μοντέλο της, περιλαμβάνεται μία καμπύλη απόκρισης πεντάλ γκαζιού που προσφέρει κορυφαία σπορ αίσθηση σε συνδυασμό με ένα ειδικό πρόγραμμα αλλαγών σχέσεων για το 8τάχυτο κιβώτιο Steptronic που κατεβάζει σχέσεις.

Ο ηλεκτροκινητήρας της νέας 330e είναι ενσωματωμένος στο 8-τάχυτο κιβώτιο για εξοικονόμηση χώρου, και χάρη σε μία έξυπνη σχεδίαση, το κιβώτιο είναι μόλις 15 χλστ. μακρύτερο από τις αντίστοιχες εκδόσεις μοντέλων της νέας Σειράς 3 με συμβατικό σύστημα κίνησης. Το XtraBoost μπορεί να χρησιμοποιείται ακόμα και όταν η μπαταρία έχει φορτιστεί ελάχιστα, ενώ διατίθεται επίσης και για ελιγμούς kickdown και στη θέση M/S του επιλογέα σχέσεων.

Η μπαταρία είναι τοποθετημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα, ενώ το ρεζερβουάρ καυσίμου βρίσκεται πάνω από τον πίσω άξονα, ώστε να μην επηρεάζεται σημαντικά ο χώρος αποσκευών στο plug-in υβριδικό μοντέλο, με την χωρητικότητα του να έχει πέσει στα 375 λίτρα. Το λανσάρισμα της νέας BMW 330e θα γίνει το καλοκαίρι του 2019.