Τα plug-in υβριδικά (PHEV) μοντέλα είναι το ενδιάμεσο στάδιο από τα απλά υβριδικά και τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, καθώς διαθέτουν μεγαλύτερες μπαταρίες από τα πρώτα αλλά μικρότερες από τα δεύτερα. Μια συνηθισμένη αυτονομία για ένα PHEV -κινούμενο αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια- είναι περίπου 50 χλμ., όμως η νέα BMW X5 xDrive45e iPerformance διαθέτει μια μπαταρία που του χαρίζει μια ηλεκτρική αυτονομία περίπου 80 χλμ.

Η γερμανική εταιρία θεωρεί ότι τα PHEV είναι η καλύτερη λύση για την Ευρώπη, όπου οι περισσότεροι κάτοικοι δεν διαθέτουν πολλά αυτοκίνητα για διαφορετικές ανάγκες. Γι’αυτό η BMW σκέφτεται να “αναγκάζει” τα μοντέλα της να μεταβαίνουν σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία, ανάλογα με τη θέση τους, όταν δηλαδή εισέρχονται σε μια πόλη.

Ο Klaus Froehlich, μέλος του συμβουλίου της BMW, κατά τη διάρκεια συνέντευξης στην έκθεση του Los Angeles, δήλωσε ότι το αυτοκίνητο θα μπορεί να απενεργοποιεί αυτόματα τον κινητήρα εσωτερική καύσης, ώστε να μην μολύνει τον ήδη επιβαρυμένο αέρα των πόλεων. Αυτό θα γίνεται αυτόματα, καθώς ο υπολογιστής του αυτοκινήτου θα αναγνωρίζει το στίγμα του, μέσω του συστήματος πλοήγησης.