Εκτός από τη νέα BMW M3, έτσι και η νέα M4 θα προσφέρεται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Αυτό δήλωσε ο Klaus Frohlich, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της BMW και επικεφαλής του τμήματος εξέλιξης, ο οποίος βρέθηκε στην έκθεση του Λος Άντζελες όπου δήλωσε πως τα χειροκίνητα κιβώτια θα παραμείνουν στην γκάμα των μοντέλων της BMW για αρκετά ακόμη χρόνια, πιστεύοντας πως το τελευταίο μοντέλο που θα πρέπει να εξοπλίζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων θα πρέπει να είναι η M4.
Η απόφαση κατάργησης των χειροκίνητων μοντέλων ευθύνεται κυρίως στο γεγονός πως οι turbo κινητήρες της BMW, μπορούν να παράγουν έως και 600 Nm ροπής. Έτσι η ανάπτυξη ενός τέτοιου χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων που μπορεί να αντέξει την τόση μεγάλη ροπή, δεν είναι κερδοφόρα, μιας και ο όγκος πωλήσεών του είναι πολύ μικρός.