Εκτός WRC το 2019 ο Mads Ostberg

Σχετικά άρθρα

Μέσω της ανακοίνωσης στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, ο 31-χρονος Νορβηγός οδηγός έκανε γνωστό ότι δεν κατάφερε να εξασφαλίσει μια θέση για την συμμετοχή του στο WRC της επόμενη χρονιάς.

Πιο συγκεκριμένα η ανακοίνωση του Ostberg αναφέρει:

Όπως όλοι πιθανόν γνωρίζετε μέχρι τώρα, η Citroen Racing αποφάσισε να τρέξει μόνο με δύο αυτοκίνητα στο πρωτάθλημα των επόμενων ετών. Χωρίς 3ο αυτοκίνητο, η τελευταία μου επιλογή για το WRC εξαφανίστηκε.

Είμαι πολύ λυπημένος και απογοητευμένος τώρα. Ένιωθα σαν στο σπίτι με την ομάδα και χαρούμενος με τον τρόπο που προχωρούσαμε σαν ομάδα. Σας ευχαριστώ όλους στην Citroen Racing για τη σεζόν του 2018 που ξεκίνησε με το να τρέξουμε έναν αγώνα αλλά κατέληξε σε οχτώ. Ήταν υπέροχο όσο διήρκεσε.

Τώρα είναι καιρός να ανασυνταχθώ και να παλέψω να γυρίσω πίσω. Το έχω κάνει στο παρελθόν και μπορώ να το κάνω ξανά! Είμαι ανοιχτός για διαφορετικές επιλογές, αλλά το WRC βρίσκεται στην καρδιά μου. Τώρα είναι η ώρα να βρω έναν τρόπο για το πως θα γυρίσω πίσω. Δεν έχω τελειώσει ως οδηγός rally. Στην πραγματικότητα αισθάνομαι σαν να είμαι καλύτερα από ποτέ. Έτσι, αν έχετε ένα αυτοκίνητο και μια ομάδα, κοιτάξτε με.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Δες την Michele Mouton να αντιδρά στη νίκη της στο Rally Ακρόπολις

Η Michele Mouton είναι η πιο επιτυχημένη γυναίκα που συμμετείχε ποτέ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τον πρώτο της...

WRC: Το Rally των Καναρίων Νήσων στο ημερολόγιο του 2025

Ακολουθώντας τα βήματα του Rally Λετονίας και του Rally Πολωνίας, τα οποία χρησιμοποίησαν το μονοπάτι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι (ERC) για να συμμετάσχουν στο...

Η FIA συζητά με τον Ερντογάν την επιστροφή του GP της Τουρκίας και του WRC

Ο πρόεδρος της FIA Mohammed Ben Sulayem είχε συνάντηση χθες με τον Πρόεδρο της Τουρκίας, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, συζητώντας το ενδεχόμενο επιστροφής τόσο της...

WRC: Τέλος τα υβριδικά από το 2025

Η FIA αποφάσισε να εγκαταλείψει τους υβριδικούς κινητήρες στη κορυφαία κατηγορία Rally1 του WRC, από το 2025, στη προσπάθεια της μειώσει το κόστος και...
Autoblog.gr