Balocco Proving Ground. Εδώ που εξελίσσονται όλες οι Alfa Romeo

Σχετικά άρθρα

Σύμφωνα με την Alfa Romeo, κάθε μοντέλο της, αποτελεί “την απόλυτη έκφραση της οδηγικής απόλαυσης”. Μέσα από χιλιάδες ώρες δοκιμών οι μηχανικοί και δοκιμαστές της εταιρείας εξελίσσουν τα νέα μοντέλα χρησιμοποιώντας λύσεις κορυφαίας τεχνολογίας, αλλά και την προσωπική τους οδηγική αίσθηση. Το κέντρο δοκιμών του Balocco αποτελεί το “μαιευτήριο” της μάρκας, όπου από το 1962 αναπτύσσονται όλες οι Alfa Romeo, ενώ παράλληλα αποτελεί και τη βάση για μια σειρά μοναδικών εκδηλώσεων όπως η Accademia di Guida Alfa Romeo.

Με την αυτοκινητοβιομηχανία να αναπτύσσεται με γρήγορους ρυθμούς και τις απαιτήσεις να γίνονται όλο και πιο πολύπλοκες, η Alfa Romeo ήταν ένας από τους πρώτους κατασκευαστές που δημιούργησε μια εγκατάσταση ειδικά σχεδιασμένη για την εξέλιξη των μοντέλων της. Στην αρχική του μορφή, το 1962, το κέντρο δοκιμών του Balocco καταλάμβανε έκταση 2 τετραγωνικά χιλιόμετρα και έδινε τη δυνατότητα στους δοκιμαστές να εξελίξουν τα νέα μοντέλα με απόλυτη μυστικότητα. Στη συνέχεια, με συνεχείς αναβαθμίσεις, το Balocco Proving Ground έφτασε να καταλαμβάνει σήμερα έκταση μεγαλύτερη από 5,5 τετραγωνικά χιλιόμετρα, αποτελώντας μία από τις πιο σημαντικές εγκαταστάσεις του είδους.

Το Balocco σχεδιάστηκε για να δώσει τη δυνατότητα, τα υπό εξέλιξη αυτοκίνητα να δοκιμαστούν σε κάθε πιθανή συνθήκη, με τις διάφορες διαδρομές να επιτρέπουν στους μηχανικούς να υποβάλουν τα οχήματα ακόμα και στις πιο δύσκολες δοκιμασίες. Παράλληλα, ιδιαίτερα έμφαση δόθηκε στη δημιουργία διαδρομών που επιτρέπουν την εξέλιξη της οδικής συμπεριφοράς των μοντέλων σε κορυφαίο επίπεδο. Σταδιακά το κέντρο αναπτύχθηκε, τόσο σε έκταση, όσο και σε υποδομές, φιλοξενώντας σήμερα τις ανάγκες και των υπολοίπων εταιριών της FCA (Fiat Chrysler Automobiles), αλλά και άλλων κατασκευαστών που αξιοποιούν τα μοναδικά χαρακτηριστικά του Balocco. Οι βασικές διαδρομές του κέντρου δοκιμών του Balocco είναι οι:

  • Alfa Romeo Track: Πρόκειται ουσιαστικά για μία πίστα προδιαγραφών Formula 1 με μήκος 5,6 χλμ.
  • High Speed Track: Μία οβάλ διαδρομή 7,8 χλμ. με κλίση στις στροφές έως 30%, ειδικά σχεδιασμένη και για δοκιμές με πολύ υψηλές ταχύτητες (άνω των 300 χλμ/ώρα) για μεγάλα χρονικά διαστήματα.
  • Langhe Track: Η αγαπημένη διαδρομή των δοκιμαστών. Μέσα σε περίπου 24 χλμ σχεδόν κάθε είδους στροφή που μπορεί να συναντήσει κανείς προσφέρει την ευκαιρία στους δοκιμαστές να εξελίξουν στο μέγιστο βαθμό τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.
  • Off Road Track: Ειδικά διαμορφωμένη εκτός δρόμου διαδρομή μήκους 3,2 χλμ για την εξέλιξη SUV.
  • Low Grip Tracks: Δύο διαδρομές -μήκους 1 και 1,5 χλμ.- χαμηλής πρόσφυσης που χρησιμοποιούνται για την ρύθμιση των συστημάτων ελέγχου πέδησης και πρόσφυσης.
  • Confort Track: Ειδικά σχεδιασμένη διαδρομή 2,8 χλμ, όπου γίνεται αξιολόγηση του επιπέδου άνεσης που προσφέρει το όχημα.
  • Steering Pad: Με διάμετρο 80 μέτρων, κλίση 2% και 3 είδη ασφάλτου, οι δοκιμαστές σε αυτή την κυκλική διαδρομή έχουν την ευκαιρία να αξιολογήσουν τα επίπεδα πρόσφυσης του αυτοκινήτου, αλλά και την φιλικότητα του πέρα από το όριο.
  • Specia Grouds: Μια σειρά διαφορετικών διαδρομών, ειδικών προδιαγραφών, στις οποίες δοκιμάζονται τα συστήματα άνεσης και ασφάλειας του αυτοκινήτου.

Το Balocco, εκτός από κέντρο δοκιμών χρησιμοποιείται και για μία σειρά εκδηλώσεων, όπως η Accademia di GuidaAlfa Romeo, μια ιδέα που σαν στόχο έχει να εξηγήσει το πώς η τεχνολογική πρωτοπορία της μάρκας μεταφράζεται σε οδηγική απόλαυση και ασφάλεια. Στη μακρά ιστορία του, το Balocco, αποτέλεσε ακρογωνιαίο λίθο στη συνέχιση του μύθου της Alfa Romeo, ενός μύθου που συνεχίζει μέχρι και σήμερα να καθιστά τα μοντέλα της μάρκας ως το μέτρο σύγκρισης όσον αφορά τα επίπεδα οδηγικής απόλαυσης.

Τα χρόνια σταθμοί στην ιστορία του Balocco

  • 1962: Η Alfa Romeo εγκαινιάζει το κέντρο δοκιμών του Balocco
  • 1987: H Fiat αποκτά τον έλεγχο της Alfa Romeo και παράλληλα επενδύει σημαντικά στις εγκαταστάσεις του Balocco.
  • 1992: Κατασκευάζεται η μήκους 7,8 χλμ οβάλ πίστα υψηλών ταχυτήτων.
  • 1993: Κατασκευάζεται η διαδρομή “Misto Lanche” σε σκοπό οι δοκιμαστές να έχουν στη διάθεση τους την απόλυτη διαδρομή για τη ρύθμιση της οδικής συμπεριφοράς των οχημάτων.

  • 1999: Αρχίζει η λειτουργία της ειδικής διαδρομής για την αξιολόγηση της άνεσης.
  • 2005: Μια νέα ειδική πίστα “Off-Road” δημιουργείται για την εξέλιξη οχημάτων SUV και Crossover.
  • 2010: Μία σειρά διαδρομών εγκαινιάζεται για τη δοκιμή των οχημάτων σε ειδικές συνθήκες (τύποι οδοστρωμάτων, εμπόδια, επίπεδα πρόσφυσης, κτλ.).
  • 2018: Με την Accademia di Guida Alfa Romeo, το Balocco αποκτά και ένα νέο ρόλο αποτελώντας το ιδανικό πεδίο όπου η τεχνολογία μεταφράζεται σε οδηγική απόλαυση.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Alfa Romeo ανακαλεί 2.571 Tonale

Σε μια ακόμη ανάκληση της Tonale προχωρά η Alfa Romeo παγκοσμίως και αυτή τη φορά επηρεάζονται 2.571 αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν μεταξύ 2022 και 2024. Ο...

Επίσημο: Η Alfa Romeo μετονομάζει τη Milano

Μόλις πέντε ημέρες μετά τα επίσημα αποκαλυπτήρια της Milano και τον ντόρο που έγινε, η Alfa Romeo αναγκάστηκε να μετονομάσει το νέο της μικρό...