Δεν βλέπουμε συχνά να πωλείται μια Miura SV, καθώς η ιταλική εταιρία κατασκεύασε μόλις 150 αυτοκίνητα στις αρχές της δεκαετίας του ’70. Πιο συγκεκριμένα, ήταν Μάρτιος του 1971 όταν η Lamborghini παρουσίασε στην έκθεση της Γενεύης την Miura SV και κατέχει ιδιαίτερη θέση στην καρδιά των απανταχού petroloheads.

Η συγκεκριμένη βγήκε από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου της Sant’Agata το 1972, και παραδόθηκε καινούρια στη βασιλική οικογένεια της Σαουδικής Αραβίας, έχοντας διανύσει από τότε μόλις 5.759 χλμ. Εξαιτίας του αγοραστή, η Lamborghini τοποθέτησε δύο αεροδυναμικά βοηθήματα στο μπροστινό μέρος αυτού του αυτοκινήτου, καθιστώντας τη συγκεκριμένη Miura SV μόλις τη 1 από τις 2 που έχει αυτή την προσθήκη.

Ακόμα, η Lamborghini εφοδίασε τις τελευταίες 96 Miura SV που κατασκεύασε με ένα msplit sump, δηλαδή το σύστημα λίπανσης του κιβωτίου ήταν ξεχωριστό από αυτό του κινητήρα, πράγμα που επέτρεψε τη χρήση των κατάλληλων τύπων λαδιού για το κιβώτιο ταχυτήτων και τον κινητήρα.

Η Miura SV διέθετε πιο άγριους εκκεντροφόρους και μεγαλύτερα καρμπυρατέρ, με τον V12 4,0-λίτρων κινητήρα, τοποθετημένο εγκάρσια, να παράγει 385 άλογα με 400 Nm ροπής και να συνδυάζεται με ένα 5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Σε σχέση με την απλή Miura, η SV είναι φαρδύτερη κατά 13 εκατοστά στο πίσω μέρος, έχει μεγαλύτερο πίσω μετατρόχιο και φορά φαρδύτερα ελαστικά της Pirelli. Όταν παρουσιάστηκε ήταν το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής του κόσμου, τίτλο που διατήρησε για 18 μήνες.

Το αυτοκίνητο πωλείται από την αντιπροσωπεία του Joe Macari στο Λονδίνο, με την τιμή της να ορίζεται στα £2.595.000, που μεταφράζεται σε €2.866.307.