Η Nissan παρουσίασε το Leaf e+, την έκδοση του Leaf με τη μεγαλύτερη μπαταρία που στην Ευρώπη θα είναι διαθέσιμη από το καλοκαίρι.

Το μοντέλο εκτός από την βασική έκδοση (Leaf 3.Zero e+) με τη μπαταρία ιόντων λιθίου των 40 kWh, πλέον προσφέρεται και με μια μπαταρία ιόντων λιθίου 62 kWh (Leaf 3.Zero e+ Limited Edition) που τροφοδοτεί έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 217 ίππων με 340 Nm ροπής (149 άλογα και 320 Nm ροπής η βασική έκδοση).

Ο δυνατότερος κινητήρας επιτρέπει στο μοντέλο να επιταχύνει 13% γρηγορότερα από τα 80 στα 120 χλμ/ώρα σε σχέση με την βασική έκδοση. Η αυτονομία του νέου μοντέλου στον κύκλο δοκιμών WLTP ανέρχεται στα 385 χιλιόμετρα ανά φόρτιση (364 χλμ στον αμερικάνικο κύκλο δοκιμών της EPA).

Η Nissan ανανέωσε και το εσωτερικό του Leaf, τοποθετώντας νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 8″ με over-the-air αναβαθμίσεις και υποστήριξη smartphones, αλλά και νέα διακοσμητικά. Το Leaf συνεχίζει να εξοπλίζεται με τα συστήματα ProPilot και e-Pedal.

Η Nissan προσφέρει και έναν νέο ταχυφορτιστή 70 kW (100 kW peak) που φορτίζει ταχύτερα τη μπαταρία.