Μετά το Avalanche πακέτο για τις 911 Turbo και Turbo S, ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος παρουσιάζει ένα νέο πακέτο -για τα ίδια μοντέλα- το οποίο ονομάζει Gemballa GTR 8XX Evo-R BiTurbo. Αυτό φοράει ένα αρκετά πρησμένο bodykit, το οποίο φαρδαίνει το αυτοκίνητο κατά 30 χλστ. στο εμπρός μέρος και κατά 50 χλστ. στο πίσω μέρος.

Το εξ’ολοκλήρου carbon bodykit αποτελείται από νέους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, καπό με αεραγωγούς, μεγάλο εμπρός splitter, φαρδύτερα φτερά, ενώ στο πίσω μέρος εντύπωση προκαλούν ο διαχύτης και η μεγάλη αεροτομή.

Οι μηχανικές βελτιώσεις για τον 3,8-λίτρων εξακύλινδρο επίπεδο κινητήρα τον κάνουν να αποδίδει 820 άλογα και 1.100 Nm ροπής, μια αύξηση της τάξης των 240 ίππων και 350 Nm ροπής, σε σχέση με το εργοστασιακό αυτοκίνητο.

Η Gemballa ισχυρίζεται ότι με το πακέτο της το αυτοκίνητο κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 2,38 δευτ., και τα 0-200 χλμ/ώρα σε 7,5 δευτ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 370 χλμ/ώρα.