Η Lexus στην έκθεση του Ντιτρόιτ παρουσιάζει τόσο το ανανεωμένο RC F, όσο και το RC F Track Edition. To RC F αποκτά νέα φωτιστικά σώματα, νέους προφυλακτήρες, νέα γρίλια, βελτιωμένη αεροδυναμική, σκληρότερη ανάρτηση, βελτιωμένο πλαίσιο, νέες ρυθμίσεις στο σύστημα μετάδοσης, όπως επίσης και νέες ζάντες.

Μηχανικά ο V8 5,0-λίτρων ατμοσφαιρικός κινητήρας δυνάμωσε κατά 5 άλογα και κατά 8 Nm ροπής, αποδίδοντας πλέον 479 άλογα με 535 Nm ροπής. Το 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο έχει διαφορετικό γρανάζωμα ώστε ο κινητήρας να αποκτήσει καλύτερη απόκριση. Τα 0-96 χλμ/ώρα έρχονται σε 4,2 δευτερόλεπτα (-0,2 δευτ. σε σχέση με το pre-facelift μοντέλο), με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 270 χλμ/ώρα.

Lexus και Michelin συνεργάστηκαν και δημιούργησαν ένα ειδικό Pilot Sport 4S αποκλειστικά για το RC F, που μειώνει την υποστροφή, ενισχύοντας την πλευρική πρόσφυση και την ανθεκτικότητα. Το μοντέλο έχει αλουμινένιους βραχίονες ανάρτησης και αρκετά ακόμη αλουμινένια μέρη που μειώνουν το βάρος του αυτοκινήτου.

Το RC F Track Edition ζυγίζει 80 κιλά λιγότερο από το RC F μιας και κάνει εκτενή χρήση carbon, με την οροφή, το καπό, το διαχωριστικό πίσω από τα καθίσματα, την πίσω αεροτομή και το μπροστά splitter να είναι κατασκευασμένα από carbon. Η εξάτμιση είναι από τιτάνιο, οι σφυρήλατες ζάντες 19″είναι της BBS, ενώ τα carbon-κεραμικά φρένα της Brembo. Μηχανικά ο V8 5,0-λίτρων ατμοσφαιρικός κινητήρας αποδίδει και σε αυτό 472 άλογα με 535 Nm ροπής, αλλά λόγω του μειωμένου βάρους, τα 0-96 χλμ/ώρα έρχονται σε 3,96 δευτερόλεπτα.