Επίσημο: Fiat Tipo Sport

Σχετικά άρθρα

H Fiat καλωσορίζει το 2019 με μια ανανωμένη γκάμα για το Tipo, το οποίο αποτελείται από τρεις εκδόσεις αμαξώματος (sedan, hatchback και station wagon) και τέσσερις εκδόσεις εξοπλισμού (Street, Mirror, S-Design και Sport), έτσι ώστε να ικανοποιήσει κάθε πελάτη της.

Το περασμένο έτος, η ιταλική εταιρία λάνσαρε τις εκδόσεις Tipo Mirror και Tipo Street και τώρα μας δείχνει την πιο sport πλευρά του μοντέλου παρουσιάζοντας επίσημα τις εκδόσεις Tipo S-Design και Tipo Sport. Αυτές εξελίχθηκαν με τη Mopar και αφορούν νέους και δυναμικούς οδηγούς που θέλουν ένα αυτοκίνητο με ξεχωριστή προσωπικότητα και αθλητικό χαρακτήρα.

Το Tipo Sport βασίζεται στη νέα S-Design έκδοση και είναι διαθέσιμο μόνο στην hatchback έκδοση. Τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας και ξεχωρίζει από τους νέους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, τις πλευρικές ποδιές και τα νέα φώτα ομίχλης. Η μάσκα και τα καλύμματα των καθρεφτών είναι βαμμένα σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα, με τα Bi-xenon φωτιστικά (προαιρετικά) να προσφέρουν κατά 30% καλύτερη απόδοση.

Πατάει σε νέες 18άρες ζάντες, στο πίσω μέρος υπάρχει ένας διακριτικός διαχύτης και μια αεροτομή για να τονώσουν τον sport χαρακτήρα του μοντέλου, ενώ τα πίσω παράθυρα είναι φιμέ. Προσφέρεται στο νέο κόκκινο (Passione Red) χρώμα, το οποίο συνδυάζεται -προαιρετικά- με μαύρη οροφή, δημιουργώντας μια όμορφη διχρωμία, ενώ τα υπόλοιπα διαθέσιμα χρώματα είναι το γκρι (Metropoli Grey), το μαύρο (Cinema Black), το άσπρο (Gelato White) και το ανθρακί (Colosseo Grey).

Στο εσωτερικό, υπάρχει μια κατάμαυρη ατμόσφαιρα (Total Black), με δερμάτινες και υφασμάτινες επενδύσεις για τα καθίσματα και τα καλύμματα των θυρών. Ακόμα, το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Uconnect διαθέτει οθόνη 7 ιντσών και υποστηρίζει Apple CarPlay και Android Auto.

Μηχανικά, τα νέα Tipo Sports και S-Design είναι διαθέσιμα με τέσσερις κινητήρες. Στην βάση υπάρχει ο 1.400άρης ατμοσφαιρικός κινητήρας βενζίνης και ο 1.300άρης Multijet κινητήρα πετρελαίου, και οι δύο απόδοσης 95 ίππων, ενώ τα αυτοκίνητα προσφέρονται και με τον 1.400άρη T-Jet κινητήρα βενζίνης και τον 1.600άρη Multijet κινητήρα πετρελαίου και οι δύο απόδοσης 120 ίππων. Ο τελευταίος συνδυάζεται και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr