Το Ioniq παρουσιάστηκε επίσημα στην Ευρώπη πριν σχεδόν τρία χρόνια και με τις εξελίξεις στην αυτοκινητοβιομηχανία να τρέχουν, η Hyundai μας δείχνει σήμερα την ανανεωμένη έκδοση του μοντέλου, που θα κάνει το ντεμπούτο της στην έκθεση της Γενεύης.
Μέσα στους 34 μήνες που βρίσκεται στην αγορά, το Ioniq έχει πουλήσει πάνω από 60.000 αυτοκίνητα στην ήπειρο μας, και μαζί με τα Kona Electric και Nexo, η κορεάτικη εταιρία αποδεικνύει το ενδιαφέρον της για την προστασία του περιβάλλοντος δίνοντας στους πελάτες της πολλές και διαφορετικές επιλογές.
Το Ioniq είναι το πρώτο μοντέλο παγκοσμίως που προσφέρεται με τρεις διαφορετικούς ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι με τη σειρά τους καθιστούν μια διαφορετική έκδοση για το μοντέλο (υβριδικό, plug-in υβριδικό και αμιγώς ηλεκτρικό). Το ανανεωμένο Ioniq συνεχίζει αυτή την αποστολή, δηλαδή να σου προσφέρει την επιλογή να επιλέξεις ένα φιλικό προς το περιβάλλον όχημα που ταιριάζει στις ανάγκες σου.
Το facelift του μοντέλου αφορά το Ioniq hybrid και το Ioniq plug-in hybrid, τα οποία διαθέτουν ανασχεδιασμένους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, νέα μάσκα με πιο χαρακτηριστικό πλέγμα, ενώ επανασχεδιασμένα είναι τα -προαιρετικά- LED εμπρός φωτιστικά σώματα, καθώς και τα πίσω φώτα. Το ανανεωμένο μοντέλο είναι διαθέσιμο με τρία νέα χρώματα, που η κορεάτικη εταιρία τα ονομάζει Fluidic Metal, Electric Shadow και Liquid Sand.
Περνώντας στο εσωτερικό του, το Ioniq διαθέτει μια επανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα με μαύρη γυαλιστερή εμφάνιση και νέους διακόπτες για το σύστημα του κλιματισμού. Επιπλέον, υπάρχει μια προαιρετική οθόνη 10,25 ιντσών για το σύστημα ψυχαγωγίας, που -σύμφωνα με την Hyundai- τοποθετείται για πρώτη φορά στην συγκεκριμένη κατηγορία. Αυτή παρέχει πρόσβαση σε διάφορες λειτουργίες του αυτοκινήτου και διαθέτει φωνητική αναγνώριση ως μέρος των υπηρεσιών τηλεματικής Bluelink, Android Auto, Apple CarPlay και Hyundai Live Services.
Το Ioniq facelift εξοπλίζεται από τον βασικό εξοπλισμό με το πακέτο τεχνολογίας SmartSense, το οποίο φέρνει, μεταξύ άλλων, αυτόνομο σύστημα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης και διατήρησης λωρίδων, ενώ υπάρχει και το warning alert. Τέλος, στο δελτίο τύπου της η εταιρία δεν αναφέρει κάτι για τα μηχανικά σύνολα, κάτι που σημαίνει ότι δεν υπάρχουν αλλαγές.
Έτσι, η υβριδική έκδοση παίρνει κίνηση παίρνει από έναν 1.600αρη GDI κινητήρα απόδοσης 105 ίππων με 147 Nm ροπής και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 43,5 ίππων με 170 Nm ροπής που τροφοδοτείται από μπαταρίες ιόντων λιθίου χωρητικότητα 1,56 kWh, τοποθετημένες κάτω από τα πίσω καθίσματα. Η συνδυαστική ιπποδύναμη του φτάνει τα 141 άλογα και 265 Nm ροπή, που χαρίζουν τελική ταχύτητα 185 χλμ/ώρα.
Η plug-in υβριδική έκδοση κινείται από τον ίδιο κινητήρα εσωτερικής καύσης, αλλά έναν ηλεκτροκινητήρα 61 ίππων, με τις μπαταρίες ιόντων λιθίου να έχουν χωρητικότητα 8,9 kWh, κάτι που χαρίζει στο αυτοκίνητο ηλεκτρική αυτονομία πάνω 50 χλμ.