Hyundai-Ioniq-001

H Hyundai στην έκθεση της Γενεύης παρουσιάζει όλη την οικογένεια του Ioniq που είναι διαθέσιμο σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις. Οπτικά, οι εκδόσεις διαφοροποιούνται από τις μπλε λεπτομέρειες στο Ioniq Hybrid και Ioniq Plug-In, με το Ioniq Electric να έχει λεπτομέρειες στο χρώμα του χαλκού, με το κορεάτικο μοντέλο να τοποθετείται απέναντι από το Toyota Prius, και τις μπαταρίες όλων να προέρχονται από την LG Chem.    

Hyundai-Ioniq-003

Η υβριδική έκδοση παίρνει κίνηση παίρνει από έναν 1.600αρη GDI κινητήρα απόδοσης 105 ίππων με 147 Nm ροπής και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 43,5 ίππων με 170 Nm ροπής που τροφοδοτείται από μπαταρίες ιόντων λιθίου χωρητικότητα 1,56 kWh, τοποθετημένες κάτω από τα πίσω καθίσματα. Η συνδυαστική ιπποδύναμη του φτάνει τα 141 άλογα και 265 Nm ροπή, που χαρίζουν τελική ταχύτητα 185 χλμ/ώρα και εκπομπές CO2 79 γρ./χλμ

Hyundai-Ioniq-002

Η plug-in υβριδική έκδοση κινείται από τον ίδιο κινητήρα εσωτερικής καύσης, αλλά έναν ηλεκτροκινητήρα 61 ίππων, με τις μπαταρίες ιόντων λιθίου να έχουν χωρητικότητα 8,9 kWh, κάτι που χαρίζει στο αυτοκίνητο ηλεκτρική αυτονομία πάνω 50 χλμ., με τις εκπομπές CO2 να είναι μόλις 32 γρ./χλμ. Θα προσφέρεται σε δύο επίπεδα εξοπλισμού, τα οποία θα επηρεάζουν την κατανάλωση του οχήματος. Αυτό γιατί στη βασική του έκδοση θα πατάει σε 15άρες ζάντες με ελαστικά διαστάσεων 195/65, με την μικτή κατανάλωση να είναι 4,4 λίτρα/100 χλμ. και στην ακριβότερη ζάντες 17 ιντσών και ελαστικά 225/45 με μικτή κατανάλωση 4,95 λίτρα/100 χλμ. Το βάρος του στην πρώτη θα αγγίζει τα 1.380 κιλά, ενώ στην πιο πλούσια 1.410 κιλά.

Hyundai-Ioniq-004

Η ηλεκτρική έκδοση φορά έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 120 ίππων και 295 Nm ροπής και μια μπαταρία 28 kWh, τοποθετημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα, που δίνει στο αυτοκίνητο αυτονομία 250 χλμ, σύμφωνα με τον κύκλο δοκιμών της Νότιας Κορέας και τελική ταχύτητα 165 χλμ/ώρα. Στόχος της Hyundai είναι να πουλήσει 4.000 ηλεκτρικά Ioniq φέτος, με τις πωλήσεις του να ξεκινήσουν στην Ευρώπη από το καλοκαίρι

Hyundai-Ioniq-011

H θερμική απόδοση του κινητήρα εσωτερικής καύσης αγγίζει το 40%, όντας ίδιος με τον αντίστοιχο 1.800άρη του νέου Prius. Η ροή του λαδιού έχει απλοποιηθεί με τη βαλβίδα ελέγχου λαδιού εισαγωγής (OCV), που είναι ενσωματωμένη με τον μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων (CVVT) και από τη στιγμή που μπλοκ θερμαίνεται γρήγορα, υπάρχουν λιγότερες τριβές στον κινητήρα, άρα και μικρότερη κατανάλωση καυσίμου. Ο κινητήρας θα συνδυαστεί με ένα ειδικά εξελιγμένο ηλεκτρικό μοτέρ και θα κουμπώσει πάνω σε ένα νέο 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

Hyundai-Ioniq-010

Στο εσωτερικό του υπάρχουν μπλε λεπτομέρειες, κοφτό τιμόνι, μεταλλικά διακοσμητικά, ψηφιακός πίνακας οργάνων, οθόνη 7 ιντσών για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, που θα προσφέρει συνδεσιμότητα με Android Auto και Apple CarPlay. Το κορεάτικο μοντέλο θα έχει καλύτερη κατανάλωση καυσίμου από το γιαπωνέζικο μοντέλο στον αυτοκινητόδρομο, επειδή θα διαθέτει setup “ενός κινητήρα, ενός συμπλέκτη”. Η αποτελεσματικότητα του συστήματος του Ioniq, σύμφωνα με την εταιρία βασίζεται στο ότι είναι απλό, ελαφρύ και φθηνό. Το Prius, αντίθετα, χρησιμοποιεί πιο πολύπλοκες ρυθμίσεις δύο κινητήρων.

Hyundai-Ioniq-005

Όμως, το setup ένας-κινητήρας, ενός-συμπλέκτη είναι δύσκολο να κατασκευαστεί, διότι είναι δύσκολο να συγχρονιστεί το περιστρεφόμενο μοτέρ με την ταχύτητα του κινητήρα, πριν τα “ενώσεις” μέσω ενός συμπλέκτη. Η Hyundai επιλύει το πρόβλημα, υιοθετώντας ένα ισχυρό κεντρικό επεξεργαστή που είναι αρκετά γρήγορος για να διαχειριστεί ένα γρήγορο και ομαλό κλείδωμα του συμπλέκτη, με αυτό να διαρκεί μόλις 0,6 δευτερόλεπτα.

Hyundai-Ioniq-014

Hyundai-Ioniq-012 Hyundai-Ioniq-013

Το όνομα του μοντέλου προέρχεται από τη λέξη “ιόν” – δηλαδή ένα άτομο το οποίο φέρει ηλεκτρικό φορτίο. Σαφής αναφορά στον συνδυασμό των “ηλεκτρισμένων” powertrains με τα οποία θα είναι διαθέσιμο το μοντέλο. Όσο για το “Q”, το οποίο φαίνεται και στο logo του αυτοκινήτου, δείχνει μία νέα προσέγγιση στο ζήτημα των αυτοκινήτων με χαμηλές εκπομπές ρύπων – ότι κι αν σημαίνει αυτό. Να θυμίσουμε ότι το όνομα “Ioniq” είχε χρησιμοποιηθεί από την Hyundai το 2012, στο ομώνυμο concept. Το ντεμπούτο του Ioniq θα γίνει στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο.

Δελτίο Τύπου

ΤΟ HYUNDAI IONIQ ΗΛΕΚΤΡΙΖΕΙ ΤΟ ΣΑΛΟΝΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΤΗΣ ΓΕΝΕΥΗΣ

  • Η πρώτη πλατφόρμα οχήματος σε παγκόσμιο επίπεδο με τρία εναλλακτικά συστήματα ηλεκτροκίνησης και χαμηλές έως μηδενικές εκπομπές ρύπων, που καθιστά την υψηλή τεχνολογία προσιτή σε όλους
  • Το καινοτόμο IONIQ προσφέρει στους πελάτες του οδηγική εμπειρία και σχεδίαση χωρίς συμβιβασμούς
  • Τα αποκαλυπτήρια της γκάμας του IONIQ στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης

Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, η Hyundai Motor παρουσιάζει τη νέα γκάμα του Hyundai IONIQ, που αποτελείται από τα : IONIQ Hybrid, IONIQ Electric και IONIQ Plug-in.

Το IONIQ, τo πρώτο μοντέλο σε παγκόσμιο επίπεδο που διαθέτει τρία εναλλακτικά συστήματα ηλεκτροκίνησης με χαμηλές έως μηδενικές εκπομπές ρύπων, που καθιστά την υψηλή τεχνολογία προσιτή σε όλους. Η νέα πρόταση της Hyundai Motor προσφέρει απαράμιλλη σχεδίαση και οδηγική εμπειρία διαμέσου καινοτόμου τεχνολογίας και προσφέρει στους πελάτες της πιο εξελιγμένες τεχνολογίες συνδεσιμότητας και ασφάλειας.

Το νέο Hyundai IONIQ είναι ένα σημαντικό ορόσημο της στρατηγικής της Hyundai Motor, δημιουργώντας το νέο τρόπο σκέψης της μάρκας μέσω νέων καινοτόμων τεχνολογιών και επεκτείνοντας τη γκάμα των προϊόντων της εταιρείας, με στόχο την περαιτέρω οργανική ανάπτυξη των πωλήσεων στην Ευρώπη.

Ο κ. Jochen Sengpiehl, Vice President Marketing της Hyundai Motor Europe, δήλωσε: «Το IONIQ είναι ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός για τη μάρκα μας στην Ευρώπη. Φέρνουμε μια μοναδική νέα προσέγγιση στο ηλεκτροκίνηση, χωρίς συμβιβασμούς στην εξαιρετική σχεδίαση, την οδηγική απόλαυση και τα νέα χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας. Το μοντέλο είναι προσιτό σε περισσότερους πελάτες και επεκτείνει τη γκάμα των προϊόντων μας.”

Τα IONIQ Hybrid και IONIQ Plug-in διαθέτουν τον χαρακτηριστικό νέο Βενζινοκινητήρα Kappa 1.6 GDI, άμεσου ψεκασμού, τετρακύλινδρο, με κορυφαία θερμική απόδοση (40%), που αποδίδει ιπποδύναμη 105 PS και ροπή 147 Nm. Ο κινητήρας έχει προσαρμοστεί στην υβριδική κίνηση και συνδυάζεται με κιβώτιο έξι ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, που προσφέρει άμεση απόκριση και εξαιρετικά ομαλή αλλαγή σχέσεων – διαφοροποιώντας το IONIQ από τους ανταγωνιστές του, με μια πιο δυναμική οδηγική εμπειρία. Ο ηλεκτροκινητήρας επιτρέπει αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση και προσφέρει άμεση ροπή, όπως επίσης το σασί με πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων ενισχύει σε μεγάλο βαθμό τη δυναμική οδήγηση.

Ο ηλεκτροκινητήρας του IONIQ Hybrid αποδίδει 32 kW (43,5 PS) με μέγιστη ροπή 170 Nm, που τροφοδοτείται από μια μπαταρία λιθίου ιόντων πολυμερούς χωρητικότητας 1,56 kWh, τοποθετημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα. Σε συνδυασμό με τον κινητήρα 1,6-GDI το IONIQ Hybrid προσφέρει συνδυαστική απόδοση 103,6 kW (141 PS) και ροπή έως 265 Nm με επιτάχυνση στη τελική ταχύτητα έως 185 km / h με στόχο εκπομπών CO2 τόσο χαμηλό όσο τα 79g / km (σε μικτή διαδρομή).

Οι οδηγοί που επιλέγουν το IONIQ Plug-in, μπορούν να κινηθούν για περίπου 50 χιλιόμετρα με αποκλειστικά ηλεκτρική οδήγηση χάρη στην ισχυρή μπαταρία λιθίου ιόντων πολυμερούς χωρητικότητας 8.9 kWh. Ο 45kW (61 PS) ηλεκτροκινητήρας σε συνδυασμό με τον 1.6 GDI τετρακύλινδρο Kappa συνδυάζονται με στόχο εκπομπές CO2 τόσο χαμηλές όσο τα 32g / km.

Το IONIQ Electric προσφέρει αμιγώς ηλεκτροκίνηση μέσω μίας μπαταρίας λιθίου ιόντων πολυμερούς χωρητικότητας 28 kWh για εκτιμώμενη μέγιστη αυτονομία πάνω από 250 χιλιόμετρα. Η άμεσα διαθέσιμη μέγιστη ροπή των 295 Nm παρέχεται από τον ηλεκτροκινητήρα με μέγιστη ισχύ 88 kW (120 PS), μέσω του μειωτήρα στροφών μονής σχέσης που επιταχύνει το αυτοκινήτο μέχρι 165 km/h.

Η εμπειρία του πελάτη στο εσωτερικό της γκάμας IONIQ ενισχύεται με τεχνολογίες αιχμής στον τομέα της συνδεσιμότητας, όπως το Android Auto, το Apple Car Play, το Tom Tom live services καθώς και τη δυνατότητα ασύρματης φόρτισης του smartphone του. Επιπλέον, η οδηγική εμπειρία γίνεται ψηφιακά μέσω του πίνακα οργάνων με οθόνη 7 ιντσών TFT που εμφανίζει όλες τις βασικές πληροφορίες για τον οδηγό.

Ένα ολιστικό και καινοτόμο πακέτο ασφαλείας που περιλαμβάνει Autonomous Emergency Braking, Lane Keep Assist System, Blind Spot Detection, Rear Cross Traffic Alert and Smart Cruise Control εξασφαλίζει υψηλά επίπεδα ασφάλειας τόσο για τον οδηγό όσο και για τους επιβάτες.

Όλες οι εκδόσεις διαθέτουν την κομψή αεροδυναμική σχεδίαση, με κορυφαίο συντελεστή οπισθέλκουσας Cd 0.24, που συμπληρώνει τις απαλές γραμμές και επιφάνειες που σκιαγραφούν το νέο IONIQ. Η ρευστή εξωτερική σχεδίαση και τα κανάλια φυσικής ροής του αέρα τονίζουν τις αεροδυναμικές γραμμές του οχήματος.

Οι μπλε πινελιές στα IONIQ Hybrid και IONIQ Plug-in τονίζουν συγκεκριμένα στοιχεία στο εξωτερικό και στο εσωτερικό διαγράφοντας τη χυτή σχεδίαση.

Το IONIQ Electric διαθέτει αποκλειστικά πινελιές στο χρώμα του χαλκού, που δημιουργούν την εντύπωση ότι η ηλεκτρική ενέργεια ρέει μέσα από το εσωτερικό του αυτοκινήτου εμπνευσμένη από το χαρακτηριστικό του χαλκού, ως αγωγός ηλεκτρικής ενέργειας.

Ο κ. Thomas A. Schmid, Chief Operating Officer της Hyundai Motor Europe, δήλωσε: “Με το πρωτοποριακό ηλεκτρικό όχημα ix35 κυψελών καυσίμου και διάφορα υβριδικά και plug-in υβριδικά μοντέλα που πωλούνται σε παγκόσμιο επίπεδο, η Hyundai Motor έχει ήδη μια αποδεδειγμένη ικανότητα σε ηλεκτροκινητήρες. Τώρα, με το λανσάρισμα του πρώτου εξεδεικευμένου μοντέλου μας, παίρνουμε το προβάδισμα ως ο μοναδικός κατασκευαστής αυτοκινήτων με υβριδικά, ηλεκτρικά, plug-in υβριδικά και οχήματα κυψελών καυσίμου στην παραγωγή μας. ”

Η γκάμα του νέου Hyundai IONIQ πραγματοποίησε την παγκόσμια πρεμιέρα της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης σήμερα 1η Μαρτίου κατά τη διάρκεια της Συνέντευξης Τύπου της Hyundai Τύπου στο περίπτερο της Hyundai. (Νο 1040).