Την προηγούμενη εβδομάδα παρουσιάστηκε στην Ν.Κορέα η ανανεωμένη έκδοση του Ioniq, η οποία θα κάνει το ντεμπούτο της στην έκθεση της Γενεύης. Σήμερα, όμως, μέσω εγγράφου που διέρρευσε από τη Γερμανία γίνεται γνωστό ότι η υβριδική και και plug-in υβριδική έκδοση θα λανσαριστούν στην αγορά τον ερχόμενο Ιούλιο, ενώ η αμιγώς ηλεκτρική θα ξεκινήσει την εμπορική της πορεία τον Σεπτέμβριο του 2019.

Ακόμα, μαθαίνουμε ότι το ηλεκτρικό μοντέλο θα τροφοδοτείται με μεγαλύτερη μπαταρία, χωρητικότητας 38,3 kWh, η οποία σε σύγκριση με την αντίστοιχη που υπάρχει στο σημερινό μοντέλο πρόκειται για μια αύξηση της τάξης του 37%. Σύμφωνα με το εν λόγω έγγραφο, η αυτονομία του αυτοκινήτου είναι πλέον στα 378 χλμ, όταν πριν έφτανε τα 280 χλμ. Δυστυχώς, όμως, αυτές οι μετρήσεις είναι σε κύκλο NEDC, κάτι που σημαίνει με μετρήσεις WLTP το Ioniq Electric θα έχει σαφώς μικρότερη αυτονομία. Ακόμα, αξίζει να σημειωθεί ότι η προαναφερθείσα μπαταρία δεν έχει την ίδια χωρητικότητα που συναντάμε στα Kia e-Niro και Hyundai Kona Electric.

Τέλος, ακόμα παραμένει άγνωστο αν η μπαταρία του Ioniq Plug-in Hybrid, που είναι 9,8 kWh, θα μεγαλώσει και αυτή τελικά.