Η μάρκα Cupra, το υπο-brand της Seat για τα μοντέλα επιδόσεων, συνεχίζει να δημιουργεί το δικό της μονοπάτι από τη στιγμή που γεννήθηκε το Φεβρουάριο του 2018. Η νέα μάρκα με την ξεχωριστή ταυτότητα, προχωρά με εντατικούς ρυθμούς την αναπτυξιακή της πορεία.

Ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος πωλήσεων και marketing της Seat, Wayne Griffiths αναλαμβάνει και τα καθήκοντα του διευθύνοντος συμβούλου της Cupra.

Υπό την καθοδήγηση του προέδρου της Seat, Luca de Meo, τα άλλα τέσσερα μέλη του ΔΣ της Cupra είναι ο οικονομικός αντιπρόεδρος της Seat, Holger Kintscher, ο αντιπρόεδρος του R&D της Seat, Matthias Rabe, ο αντιπρόεδρος νομικών υπηρεσιών και χρηστής διακυβέρνησης της Seat, Luis Comas, και ο Wayne Griffiths.

Οι πωλήσεις το 2018 σημείωσαν αύξηση κατά 40% και έφτασαν τα 14.400 οχήματα. Ο Griffiths πρόσθεσε ότι τα αποτελέσματα αυτά είναι σαφής ένδειξη της δημοτικότητας της μάρκας στην αγορά. Στόχος τους είναι να διπλασιάσουν τις πωλήσεις τα επόμενα τρία έως πέντε χρόνια.

Καθώς έχει εδραιώσει την οργανωτική της δομή, η Cupra πρόκειται να γίνει μια ξεχωριστή οργάνωση η οποία θα ενισχυθεί επενδύοντας στο positioning της μάρκας και την πρόσληψη προσωπικού. Επιπλέον, η μάρκα διαθέτει το δικό της δίκτυο εξουσιοδοτημένων αντιπροσώπων και σχεδιάζει να επεκτείνει περαιτέρω τη γκάμα των προϊόντων της.