Το 2018 η Lamborghini πούλησε 5.750 αυτοκίνητα. Ο Stefano Domenicali, ο CEO της ιταλικής εταιρίας, σε πρόσφατη συνέντευξή του δήλωσε πως έχουν θέσει ως ανώτατο όριο τις 8.000 πωλήσεις για το 2020, προκειμένου το brand να μην χάσει την αποκλειστικότητα του.
Φέτος η εταιρία προσδοκά πως θα ξεπεράσει τις 7.000 πωλήσεις, με την Urus να γίνεται το best seller μοντέλο της, μιας και το 2018 η παραγωγή της ξεκίνησε τον Ιούλιο, καταφέροντας να πουλήσει 1.761 αυτοκίνητα.
Για το 2020, η Lamborghini υπολογίζει πως οι 4.000 πωλήσεις θα είναι από την Urus, ενώ οι άλλες 4.000 θα είναι από τις Huracan (2.670) και Aventador (1.330).
Η εταιρία διαθέτει 157 αντιπροσωπείες σε περισσότερες από 50 χώρες. Η μεγαλύτερη αγορά της ιταλικής εταιρίας το 2018 ήταν αυτή των ΗΠΑ με 1.595 πωλήσεις, ακολουθούμενη από τις αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου (636), της Ιαπωνίας (559), της Γερμανίας (463), της Κίνας (316), του Καναδά (316) και της Ιταλίας (295). Συγκεντρωτικά, στη περιοχή της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής πούλησε 2.497 αυτοκίνητα (+69%), στην Αμερική 1.952 αυτοκίνητα (+46%) και στην Ασία 1.301 αυτοκίνητα (+30%).