Golf, SUVs και βενζίνη κυριάρχησαν στις πωλήσεις των νέων αυτοκινήτων στην Ευρώπη το 2018

Σχετικά άρθρα

Για όγδοη συνεχόμενη χρονιά, σύμφωνα με τα στοιχεία της Jato Dynamics, το Volkswagen Golf παρέμεινε το best seller αυτοκίνητο της Ευρωπαϊκής αγοράς.

Το Golf το best seller μοντέλο

Όπως το 2011 και το 2012, το 2013, το 2014, το 2015, το 2016 και το 2017, το Golf της Volkswagen ήταν το αυτοκίνητο με τις μεγαλύτερες πωλήσεις τη χρονιά που μας πέρασε κάνοντας 445.754 πωλήσεις (-8%). Στη δεύτερη θέση, και στη 1η στη B κατηγορία, βρέθηκε ξανά το Renault Clio με 336.268 πωλήσεις (+2%). Στην τρίτη θέση βρέθηκε το Volkswagen Polo με 299.920 πωλήσεις (+10%), το Ford Fiesta στην τέταρτη θέση με 270.738 (+6%) και στη πέμπτη το Nissan Qashqai με 233.026 πωλήσεις (+6%), όντας ταυτόχρονα το best-seller SUV/crossover της ευρωπαϊκής αγοράς.

Το 2018 πουλήθηκαν περισσότερα από 15,6 εκατ. αυτοκίνητα στην Ευρώπη, σύμφωνα με την Jato, όσα και πέρυσι, νούμερο που αντιστοιχεί στις δεύτερες υψηλότερες πωλήσεις από το 2007, χρονιά όπου είχαν πουληθεί 16,02 εκατ. νέα αυτοκίνητα.

Οι μεγαλύτερες αγορές

Η μεγαλύτερη ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου ήταν Γερμανική με 3.435..789 πωλήσεις , ακολουθεί αυτή της Αγγλίας με 2.367.147 πωλήσεις, της Γαλλίας με 2.163.059 πωλήσεις, της Ιταλίας με 1.911.662 πωλήσεις και της Ισπανίας με 1.336.431 πωλήσεις.

Οι πωλήσεις των αυτοκινητοβιομηχανιών

Σε ότι αφορά τις αυτοκινητοβιομηχανίες, η Volkswagen συνεχίζει να είναι η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στην Ευρώπη αφού πούλησε 1.746.411 μονάδες (+3%), ακολουθεί η Renault με 1.099.289 (-4%), η Ford με 1.014.190 (-3%), η Peugeot με 971.174 αυτοκίνητα (+5%) και η Opel με 882.631 αυτοκίνητα (-6%).

SUVs/crossovers η best-seller κατηγορία

Για τρίτη φορά στην ιστορία των Ευρωπαϊκών πωλήσεων αυτοκινήτων, τα SUV/crossovers είναι η No1 σε πωλήσεις κατηγορία, αφού ξεπέρασαν τόσο τα subcompacts όσο και τα compacts!

Το μερίδιο αγοράς των SUV αυξήθηκε από το 29,2% το 2017, σε 34,6% την χρονιά που μας πέρασε (5,4 εκατ. πωλήσεις – αύξηση 19%) ενώ τα subcompacts βρίσκονται στην δεύτερη θέση με μερίδιο αγοράς 20,4% και τα compacts στην τρίτη θέση με μερίδιο 17,8%.

Η βενζίνη κατατρόπωσε το πετρέλαιο

Σε ότι αφορά το καύσιμο, η βενζίνη κέρδισε το πετρέλαιο, μιας και το 57% των νέων αυτοκινήτων που πουλήθηκαν στην Ευρώπη το 2018 διέθεταν κινητήρες βενζίνης). Οι πωλήσεις diesel μοντέλων μειώθηκαν από το 44% στο 36% των συνολικών πωλήσεων, ιστορικό χαμηλό της τελευταίας 10ετίας, ενώ το υπόλοιπο ποσοστό αφορούσε υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Διάβασε επίσης

Οι κερδισμένοι και οι χαμένοι της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου το 2018

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Onvo: Η νέα μάρκα ηλεκτρικών της Nio, πρώτο μοντέλο “αντίπαλος” του Tesla Model Y

Ο διευθύνων σύμβουλος της Nio, William Li, επιβεβαίωσε ότι η εταιρία του ετοιμάζει μια ένα υπο-μάρκα αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, η οποία θα ονομάζεται Onvo...

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Ουάσιγκτον: Αντιμέτωποι με περιοριστές ταχύτητας οι οδηγοί που παραβιάζουν τα όρια ταχύτητας

Οι αρχές της Ουάσιγκτον αποφάσισαν να επιτρέψουν την τοποθέτηση περιοριστών ταχύτητας στα αυτοκίνητα των οδηγών εκείνων που έχουν καταδικαστεί για σοβαρές παραβάσεις υπερβολικής ταχύτητας. Σύμφωνα...
Autoblog.gr