Μέχρι σήμερα τα Model S και Model X ήταν διαθέσιμα με διάφορες εκδόσεις μπαταριών, η χωρητικότητα των οποίων χαρακτήριζε τις εκδόσεις (75D, 100D, P100D κλπ.). Στις αρχές του μήνα, όμως, η Tesla ανακοίνωσε ότι καταργεί τα Model S 75D και Model X 75D, σταματώντας να δέχεται παραγγελίες για τις entry-level εκδόσεις των δύο μοντέλων της. Αυτό σημαίνει ότι τα Model S και Model X είναι διαθέσιμα αποκλειστικά με την μπαταρία των 100 kWh.

Σήμερα, η αμερικάνικη εταιρία, θέλοντας να απλοποιήσει την ονοματολογία των μοντέλων ακολουθεί τα πρότυπα που έφερε το Model 3. Πιο συγκεκριμένα, η γνωστή μέχρι σήμερα έκδοση P100D πλέον θα ονομάζεται Performance, και τα μοντέλα που είναι εξοπλισμένα με λειτουργία Ludicrous θα ονομάζονται “Performance with Ludicrous Mode”, με την προσθήκη του Ludicrous Mode να κοστίζει 20.000 δολάρια. Έτσι, πλέον έχουμε τα Model S Performance και Model X Performance, καθώς και τα Model S Performance with Ludicrous Mode και Model X Performance with Ludicrous Mode.

Εκτός αυτών, υπάρχουν και οι βασικές εκδόσεις των Model S και Model X, οι οποίες δεν θα φέρουν κανένα άλλο διακριτικό δίπλα από το όνομα του μοντέλου, και η τιμή τους έχει πέσει κατά 1.000 δολάρια. Και αυτές εφοδιάζονται με την προαναφερθείσα μπαταρία των 100 kWh, όμως η χωρητικότητα είναι κλειδωμένη μέσω λογισμικού. Η αυτονομία για το βασικό Model S είναι πλέον 500 χλμ. και για το Model X 435 χλμ. Δίνεται, όμως, η δυνατότητα για ξεκλείδωμα της πρόσθετης αυτονομίας, που κοστίζει 8.000 δολάρια, και πλέον η αυτονομία του Model S αυξάνεται στα 540 χλμ και η αντίστοιχη του Model X στα 475 χλμ.