Σήμερα ανοίγει τις πύλες της η έκθεση του Σικάγο, και η Subaru μόλις παρουσίασε το ολοκαίνουριο Legacy, το οποίο θα είναι το κεντρικό έκθεμα της στο περίπτερο της στη συγκεκριμένη έκθεση. Η έβδομη γενιά του μοντέλου θα βρίσκεται στις αντιπροσωπείες της ιαπωνικής εταιρίας στην Αμερική από το ερχόμενο φθινόπωρο, με το νέο οικογενειακό μοντέλο να αποτελεί μέρος του νέου μεσοπρόθεσμου επιχειρηματικού πλάνου της εταιρίας του, που ονομάζεται STEP. Το όνομα προέρχεται από τα αρχικά των λέξεων Speed, Trust, Engagement and Peace (ταχύτητα, εμπιστοσύνη, αφοσίωση και ειρήνη) και αυτό αναφέρει ότι θα δούμε πολλά νέα μοντέλα μέχρι το 2025.

Η Subaru δηλώνει ότι η έβδομη γενιά του Legacy είναι η πιο προηγμένη τεχνολογικά στην 30ετή ιστορία του μοντέλου. Βασίζεται στη πλατφόρμα SGP (Subaru Global Platform), η οποία προσφέρει αυξημένη ασφάλεια, καλύτερα δυναμικά χαρακτηριστικά και ησυχία, έχοντας “κόψει” σημαντικά (-3 dB) τον θόρυβο από τον δρόμο (NVH). Η νέα πλατφόρμα έχει 70% μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία και μεγαλύτερη ακαμψία στο μέρος της εμπρός ανάρτησης, ενώ ταυτόχρονα είναι 100% πιο άκαμπτη στην εμπρός πλευρική κάμψη και στην ακαμψία του πίσω υποπλαίσιο, σε σύγκριση πάντα με την προηγούμενη πλατφόρμα του Legacy. Για πρώτη φορά σε ένα Subaru, υπάρχει ένα “χιαστί” δάπεδο γεμάτο με ένα άκαμπτο και ελαφρύ διμερές αφρώδες υλικό.

Ακόμα, και πάλι για πρώτη φορά σε Subaru, το Legacy χρησιμοποιεί μια κατασκευή εσωτερικού πλαισίου στην οποία μόνο τα εξωτερικά φύλλα συγκολλούνται στη δομή μετά από τη συναρμολόγηση ολόκληρου του πλαισίου σώματος. Αυτό γίνεται σε αντίθεση με τη συμβατική διαδικασία κατασκευής, στην οποία τα άνω και κάτω τμήματα του αμαξώματος συναρμολογούνται ξεχωριστά και στη συνέχεια ενώνονται. Αυτή η νέα κατασκευή εσωτερικού πλαισίου είναι σημαντικά πιο άκαμπτη και ελαφρύτερη από την συμβατική δομή του προηγούμενου Legacy.

Μηχανικά, το νέο Legacy εφοδιάζεται για πρώτη φορά με turbo κινητήρα, καθώς κάτω από το καπό υπάρχει ο νέος 2,4-λίτρων turbo boxer κινητήρα, ο οποίος τοποθετείται και στο Ascent. Διαθέτει άμεσο ψεκασμό και twin-scroll turbo, με την απόδοση του να φτάνει τα 260 άλογα στις 5.600 σ.α.λ. και τα 375 Nm ροπής, διαθέσιμη από τις 2.000 μέχρι 4.800 σ.α.λ. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα αυτόματο CVT κιβώτιο, με 8 “προρυθμισμένες” σχέσεις, και μεταφέρει την κίνηση σε όλους τους τροχούς. Η κατανάλωση του ανακοινώνεται στα 9,8 λίτρα στην πόλη και 7,3 λίτρα/100 χλμ. στον αυτοκινητόδρομο. Για το 0-96 χλμ/ώρα χρειάζεται 6,1 δευτ., με την εταιρία να αναφέρει ότι το νέο υδραυλικό σύστημα του CVT κιβωτίου του Legacy έχει λάδι χαμηλότερου ιξώδους, που μειώνει την απώλεια ιπποδύναμης κατά 32% σε σύγκριση με το CVT του προηγούμενου μοντέλου, βοηθώντας έτσι το νέο μοντέλο να επιτύχει εξαιρετικές τιμές κατανάλωσης και ταυτόχρονα μεγαλύτερη απόδοση.

Το Legacy εφοδιάζεται και με έναν 2,5-λίτρων ατμοσφαιρικό boxer κινητήρα, τον οποίο φοράει και το νέο Forester. Αυτός αποδίδει 182 άλογα στις 5.800 σ.α.λ. και 238 Nm ροπή στις 4.400 σ.α.λ, μια αύξηση 12 ίππων και 2,7 Nm σε σχέση με το παρελθόν. Διαθέτει σύστημα Stop/Start και συνδυάζεται αποκλειστικά με το Lineartronic CVT κιβώτιο που διαθέτει 7 “προ-ρυθμισμένες” σχέσεις. Η εταιρία αναφέρει ότι έχει βελτιωθεί και η κατανάλωση του, χάρη και στις ενεργές γρίλιες της μάσκας, με το 0-96 χλμ/ώρα να το κάνει σε 8,4 δευτ. Η κατανάλωση του ανακοινώνεται στα 8,7 λίτρα/100 χλμ στην πόλη και 6,7 λίτρα/100 χλμ στον αυτοκινητόδρομο.

Το Legacy έχει δυνατό ανταγωνισμό, καθώς τίθεται αντιμέτωπο με τα Toyota Camry, Honda Accord και Mazda6. Ο σχεδιασμός του νέου Legacy είναι εξελικτικός, έχοντας όμως πιο απαλές γραμμές. Παρότι το νέο μοντέλο δεν δείχνει ολοκαίνουργιο αισθητικά, το αυτοκίνητο είναι πραγματικά διαφορετικό σε κάθε τομέα του. Αρχικά, διαθέτει πιο φαρδιά φτερά και ψηλότερο τελειώμα του πίσω μέρους, που χαρίζει στο νέο Legacy μια πιο δυναμική στάση. Συνολικά το νέο μοντέλο δεν είναι μόνο άμεσα αναγνωρίσιμο ως Subaru, αλλά και ως Legacy.

Οι μεγαλύτερες αλλαγές υπάρχουν στο εσωτερικό, το οποίο κυριαρχείται από μια μεγάλη οθόνη αφής 11,6 ιντσών, που θυμίζει την αντίστοιχη των Tesla Model S και Model X, καθώς είναι κάθετα τοποθετημένη και εκτείνεται σε όλο το ύψος της κεντρικής κονσόλας. Από άποψη συνδεσιμότητας, το νέο Legacy διαθέτει σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που είναι συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto.

Η Subaru πλέον τοποθετεί ηλεκτρικό φρένο στάθμευσης, ώστε να ελευθερώσει χώρο στην κεντρική κονσόλα, με τον αυτόματο κλιματισμό να είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Ακόμα, υπάρχουν νέα, άνετα εμπρός καθίσματα, με τον προαιρετικό εξοπλισμό να περιλαμβάνει Wi-Fi hotspot και θερμαινόμενα πίσω καθίσματα. Επιπλέον, το νέο ιαπωνικό sedan έχει ένα επίπεδο δάπεδο φόρτωσης και αυξημένο πλάτος ανοίγματος της πόρτας του χώρου αποσκευών, ο οποίος φτάνει ανέρχεται σε 427 λίτρα, και έχει κατά 36 χλστ. μεγαλύτερο βάθος.

Τέλος, στην ακριβότερη έκδοση υπάρχει το νέο σύστημα ασφαλείας DriverFocus, το οποίο προειδοποιήσει τον οδηγό σε περίπτωση κόπωσης ή απόσπαση της προσοχής, ενώ ρυθμίζει αυτόματα ορισμένες παραμέτρους του οδηγού (θέση καθίσματος, κλιματισμό, οθόνη κ.λπ.) κατά την εκκίνηση. Το DriverFocus λειτουργεί χρησιμοποιώντας το λογισμικό αναγνώρισης προσώπου και μπορεί να αναγνωρίσει έως και πέντε οδηγούς.