Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, η Apple διεξάγει δοκιμές της αυτόνομης τεχνολογίας της στους δρόμους της Καλιφόρνια των ΗΠΑ. Ωστόσο κάθε 1,8 χλμ, το σύστημα απαιτεί ανθρώπινη παρέμβαση, μιας και δεν μπορούσε να οδηγήσει αυτόνομα με ασφάλεια.

Τα νούμερα αυτά απέχουν σημαντικά από ανταγωνιστές της εταιρίας. Για παράδειγμα, τα αυτόνομα οχήματα της Waymo της Google, απαιτούν ανθρώπινη παρέμβαση κάθε 17.730 χλμ, ενώ αυτά της Cruise Automation της GM, απαιτούν ανθρώπινη παρέμβαση κάθε 8.376 χλμ.

Κακές επιδόσεις έχει και η Mercedes, με τα αυτόνομα οχήματά της να απαιτούν ανθρώπινη παρέμβαση κάθε 2,4 χλμ, ενώ αυτά της Nissan απαιτούν ανθρώπινη παρέμβαση κάθε 338,8 χλμ.

Εκπρόσωπος της Apple δήλωσε πως τα στατιστικά της κυβέρνησης της Καλιφόρνιας δεν αντικατοπτρίζουν πλήρως την κατάσταση, λέγοντας πως τα αυτόνομα μοντέλα της έχουν εμπλακεί σε ελάχιστα τροχαία ατυχήματα, σε αντίθεση με τα αυτόνομα οχήματα των Waymo και Cruise.