Το ημερολόγιο έγραφε Σεπτέμβριος του 1985 όταν η Nissan έχοντας ως στόχο να δείξει τις τεχνολογίες της και να εισβάλει στον χώρο των supercars για να ανταγωνιστεί Porsche, Ferrari και άλλα υπεραυτοκίνητα, παρουσίασε στην έκθεση της Φρανκφούρτης το MID4-I (Mid Engine – 4 Wheel Drive ).

Αρχικά παρουσιάστηκε ένα αριστεροτίμονο λευκό και μετά από λίγο καιρό παρουσιάστηκε στην έκθεση του Τόκιο ένα κόκκινο δεξιοτίμονο. Και τα δύο φορούσαν τον ατμοσφαιρικό κινητήρα (VG30DE) V6, 3000κ.ε. 24-βάλβιδο στις 6.000 σ.α.λ, απόδοσης 230 ίππων. Ο κινητήρας του MID4-I προήλθε από το 300ΖΧ Ζ31, με την μόνη διαφορά στον ατμοσφαιρικό κινητήρα να είναι οι εκκεντροφόροι.

Ο κινητήρας, τοποθετημένος στο κέντρο, εξοπλίζεται με μεταβλητό χρονισμό (NVCS), χειροκίνητο σασμάν 5 σχέσεων, με το MID4-I να διαθέτει δισκόφρενα σε κάθε τροχό,σύστημα ABS, τετραδιεύθυνση (HICAS) και τετρακίνηση AΤTESA, η οποία έκανε το ντεμπούτο της στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο με την δύναμη να μοιράζεται 33% μπροστά και 67% πίσω. Το βάρος του αυτοκινήτου ανέρχεται στα 1.230 κιλά και σε συνδυασμό με τα παραπάνω χαρακτηριστικά το αμάξι ήταν ικανό να πιάσει μέγιστη ταχύτητα 250 χλμ/ώρα.

Τον Οκτώβριο του 1987 στην έκθεση του Τόκιο, η Nissan παρουσίασε το MID4 2ης γενιάς. Το MID4-II εξωτερικά ήταν ακόμη πιο όμορφο από το μοντέλο του ’85, με το πρωτότυπο να αποκομίζει θετικά σχόλια, προβληματίζοντας τον ανταγωνισμό. Από τα μηχανικά μέρη, ο κινητήρας παρέμεινε ο ίδιος V6 3000κ.ε. 24βάλβιδος, με την διαφορά να την κάνουν δύο turbo, καθώς και τα ψυγεία τους (VG30DETT).

Με το φάσμα των στροφών να ανεβαίνει στις 6.800 σ.α.λ και την ιπποδύναμη να ανέρχεται στα 330 άλογα, το αυτοκίνητο ήταν ικανό να πιάσει μέγιστη ταχύτητα 295 χλμ/ώρα. Το βάρος του άγγιζε τα 1.400 κιλά και τα 0-100 χλμ/ώρα ερχόταν σε 4,9 δευτερόλεπτα. Η τετραδιεύθυνση και η τετρακίνηση παρέμειναν οι ίδιες με την μόνη διαφορά στο στήσιμο να γίνεται στην ανάρτηση, με αυτή να αποτελείται από διπλά ψαλίδια εμπρός και γόνατα με τέσσερις συνδέσμους πίσω.

Η Nissan γνώριζε ότι, για την εξέλιξη του, θα χρειαζόταν αρκετός καιρός, με την Ιαπωνική εταιρία να μην τον είχε, μιας και το 1987 ήταν η αλλαγή του μοντέλου 300ZX Ζ31. To MID4-ΙΙ ήταν υποψήφιο για διάδοχο του Ζ31, αλλά, λόγω μεγάλου κόστους, δεν πέρασε ποτέ στην παραγωγή. Παρόλο που το πρωτότυπNissan zο δεν βγήκε στην παραγωγή, σχεδόν όλα του τα μέρη του χρησιμοποιήθηκαν σε αυτοκίνητα της Nissan.

Ο κινητήρας (VG30DETT) τοποθετήθηκε στο Z32, η τετρακίνηση (ATTESA AWD ) τοποθετήθηκε στο GT-R και η τετραδιεύθυνση (HICAS) τοποθετήθηκε στα Silvia S13 και Skyline R32. Το μόνο που θα έλεγε κανείς πως δεν χρησιμοποιήθηκε ήταν ο σχεδιασμός των πρωτότυπων.