Η ZF μαζί με την TRW παρουσιάζουν τον πρώτο εξωτερικό πλαϊνό εξωτερικό αερόσακο που φουσκώνει λίγο πριν συμβεί μια πλευρική σύγκρουση, προκειμένου να μετριάσει την προοπτική του τραυματισμού των επιβατών του οχήματος.

Σύμφωνα με έρευνες, οι εξωτερικοί αερόσακοι θα μπορούν να μειώσουν τη σοβαρότητα μιας σύγκρουσης κατά 40%, ενώ μειώνουν τα επίπεδα τραυματισμού κατά 20% με 30%.

Οι συγκεκριμένοι εξωτερικοί αερόσακοι έχουν σχεδιαστεί για να λειτουργούν ως πρόσθετη ζώνη απορρόφησης σε περίπτωση ατυχήματος. Οι αερόσακοι αναπτύσσονται μέσα σε λιγότερο από 100 χιλιοστά του δευτερολέπτου και καλύπτουν την πλάγια μεριά του αυτοκινήτου. Το σύστημα χρησιμοποιεί αισθητήρες ραντάρ, κάμερες και LiDAR, αναλύοντας συνεχώς τα δεδομένα, ώστε να δημιουργήσει έναν λεπτομερή τρισδιάστατο χάρτη, έτσι ώστε να ενεργοποιήσει τον αερόσακο μόνο όταν χρειάζεται.

Ο επικεφαλής της ZF για το τομέα της παθητικής ασφάλειας, Michael Büchsner δήλωσε μεταξύ άλλων:

Η ιδέα μας για τους εξωτερικούς αερόσακους, αποτυπώνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το όραμα μας για έναν κόσμο χωρίς τροχαία ατυχήματα.

Η εταιρία δηλώνει πως τα πρώτα αυτοκίνητα με τέτοιους αερόσακους, αναμένονται στην αγορά μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.