Η Bugatti κατασκεύασε συνολικά μόλις 33 EB110 SS, με τη συγκεκριμένη να έχει αριθμό πλαισίου 39040 και είναι η τελευταία που βγήκε από το -τότε- εργοστάσιο της εταιρίας στην Modena της Ιταλίας.

Το αυτοκίνητο παραγγέλθηκε τον Φεβρουάριο του 1995 και η κατασκευή του ολοκληρώθηκε το Σεπτέμβριο του ίδιου έτους. Είναι βαμμένο σε ασημί (Grigio Chiaro Met) χρώμα, ενώ στο εσωτερικό υπάρχει δίχρωμος διάκοσμος. Μετά την ολοκλήρωση της κατασκευής, η συγκεκριμένη EB110 SS διατηρήθηκε στο εργοστάσιο της εταιρίας έως ότου πήρε πινακίδες το Σεπτέμβριο του 1996 με ιδιοκτήτρια την Bugatti Automobili S.p.A.

Τον Απρίλιο του 1997, οι πιστωτές της Bugatti Automobili S.p.A έβγαλαν στο σφυρί τα περιουσιακά στοιχεία της από το εργοστάσιο της Modena και μια εταιρεία με έδρα το Λουξεμβούργο αγόρασε αυτή τη EB110 SS, με το οδόμετρο να γράφει τότε μόλις 300 χλμ. Το αυτοκίνητο παρέμεινε σε αυτήν την ιδιοκτησία μέχρι το 2003, οπότε και του έγινε ένα service, με το οδόμετρο να έγραφε τότε μόλις 1.130 χιλιόμετρα. Τότε πουλήθηκε στον σημερινό Ιταλό ιδιοκτήτη και μεταξύ άλλων το συγκεκριμένο αυτοκίνητο (με αριθμό κυκλοφορίας CF 583 ND) εμφανίστηκε σε βρετανικό περιοδικό δίπλα στο Edonis της B Engineering τον Απρίλιο του 2005.

Μηχανικά, φορά έναν 3,5 λίτρων V12 60-βάλβιδο κινητήρα με τέσσερα turbo απόδοσης 611 ίππων στις 8.250 σ.α.λ με 650 Nm ροπής στις 4.200 σ.α.λ. Συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο 6-τάχυτο κιβώτιο και το βάρους 1.480 κιλών αμάξωμα επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα, με τη τελική ταχύτητα να φτάνει τα 355 χλμ/ώρα.

Όσο για την τιμή του; Αυτή δεν έχει ανακοινωθεί αλλά εκτιμάται πως όποιος θέλει να το αποκτήσει, θα πρέπει να δαπανήσει ένα ποσό αποτελούμενο από επτά ψηφία.