Σήμερα, η πιο δυνατή έκδοση της Cayenne στον τιμοκατάλογο της Porsche είναι η Turbo, που φορά έναν V8 bitrubo 4,0-λίτρων κινητήρα απόδοσης 550 ίππων και 770 Nm ροπή. Σύντομα, όμως, αυτό δεν θα είναι το δυνατότερο SUV της γερμανικής εταιρίας, καθώς η Porsche ετοιμάζει να επεκτείνει την γκάμα της με την παρουσίαση της Cayenne Turbo S E-Hybrid, που θα τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας.

Η Cayenne Turbo S E-Hybrid θα φοράει τo plug-in υβριδικό σύστημα της Panamera Turbo S E-Hybrid, που συνδυάζει τον 4,0-λιτρο V8 κινητήρα της Turbo απόδοσης 550 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 136 ίππων (100 kW), με την συνδυαστική απόδοση να αγγίζει τα 680 άλογα και τα 850 Nm ροπής.

Θα διαθέτει μπαταρία χωρητικότητας 14,1 kWh, που θα χαρίζει στο αυτοκίνητο μια ηλεκτρική αυτονομία ίση με 50 χιλιόμετρα. Το υβριδικό σύνολο θα διαθέτει έναν “αποζεύκτη”, ο οποίος ενεργοποιείται ηλεκτρομηχανικά από έναν συμπλέκτη, ενώ ο κινητήρας συνδυάζεται με το γνωστό αυτόματο PDK κιβώτιο 8 σχέσεων, το οποίο στέλνει την δύναμη και στους δύο άξονες.