Η ιστορία αυτής της Ferrari 275 GTB Competizione είναι πλούσια. Έχει αριθμό πλαισίου 09027 και κατασκευάστηκε στις 14 Ιουνίου του 1966. Τέσσερις ημέρες αργότερα τερμάτισε στην 2η θέση της κατηγορίας του στον 24ωρο αγώνα αντοχής του Le Mans. Οδηγοί του οι Pierre Noblet και Claude Dubois, που οδήγησαν το αυτοκίνητο με νούμερο 57 για την ομάδα του Ecurie Francorchamps, τερματίζοντας στην 10η θέση στη γενική κατάταξη του αγώνα.

Η ομάδα προχώρησε σε αρκετές βελτιώσεις/αλλαγές στο αυτοκίνητο και κατάφερε να κερδίσει τον αγώνα ανάβασης Mont Ventoux, αλλά κατά τη διάρκεια του αγώνα Marathon de la Route στο Nurburgring, υπέστη ζημιά.

Το αυτοκίνητο επέστρεψε στο Μαρανέλο και η Carrozzeria Scaglietti, η οποία και κατασκεύασε το αυτοκίνητο, ανέλαβε την επιδιόρθωση του. Στη συνέχεια, το πούλησε στον Patrick McNally το 1967, ο οποίος έβαψε το αυτοκίνητο σε ασημί. Τράκαρε με αυτό στον αγώνα 1.000 χλμ στο Montlhery, με το αυτοκίνητο αυτή την φορά να επισκευάζεται από την Maranello Concessionaires Ltd στην Αγγλία, όπου και βάφτηκε σε κόκκινο χρώμα.

Τα επόμενα χρόνια, το αυτοκίνητο άλλαξε αρκετούς ιδιοκτήτες και το 2004, σε δημοπρασία του οίκου Bonhams στο Μονακό, το αυτοκίνητο αγοράστηκε από τον σημερινό του ιδιοκτήτη.

Αυτός το έστειλε για αναπαλαίωσε στην Ferrari Classiche, προκειμένου να επανέλθει στην αρχική του κατάσταση. Οι άνθρωποι της Ferrari Classiche βρήκαν αρκετά μη γνήσια ανταλλακτικά πάνω στο αυτοκίνητο, όπως το δοχείο λαδιού, οι δίσκοι των μπροστά φρένων, το ρεζερβουάρ βενζίνης, η εισαγωγή αέρα, η ανάρτηση, η εξάτμιση, οι ζάντες, τα ελαστικά, το τιμόνι, όπως και αρκετά μέρη στο εσωτερικό. Το πλαίσιο και ο κινητήρας όμως ήταν τα αυθεντικά.

Το αυτοκίνητο βάφτηκε στο αρχικό του, Giallo Fly κίτρινο χρώμα και φόρεσε αυθεντικά ανταλλακτικά. Για την ώρα παραμένει άγνωστο εάν ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου θα το κρατήσει στην συλλογή του ή θα το βγάλει προς δημοπράτηση. Το 2015, μια άλλη Ferrari 275 GTB Competizione του 1966, είχε πιάσει τα 9,4 εκατ. δολάρια.