Η Alfa Romeo Giulia και η Stelvio Quadrifoglio είναι κατά γενική ομολογία εξαιρετικά μοντέλα και πολύ δύσκολα μπορεί να σταθεί κάποιο άλλο δίπλα τους. Ένας από τους πολλούς λόγους που συμβαίνει αυτό είναι ο κινητήρας τους.

Όπως ξέρεις, κάτω από το καπό υπάρχει ένας 2,9-λίτρων V6 turbo κινητήρας απόδοσης 510 ίππων, ο οποίος πρακτικά είναι ο ίδιος V8 κινητήρας που φοράει η Ferrari California T μείον δύο κυλίνδρους. Ένα από τα χαρακτηριστικά του είναι η μελωδία που παράγει και ο ήχος που βγαίνει από τις εξατμίσεις.

Και αν είχες στην κατοχή σου μια Giulia Quadrifoglio ή Stelvio Quadrifoglio θα είχες -τουλάχιστον τον πρώτο καιρό- συνεχώς ενεργοποιημένη την πιο δυνατή λειτουργία της εξάτμισης, μέσω των κλαπέτων που διαθέτει, ώστε να ακούς αυτόν τον θαυμάσιο V6 κινητήρα. Υπάρχει, όμως, ένα πρόβλημα με αυτήν την ιδέα, καθώς η συγκεκριμένη -δυνατή- λειτουργία της εξάτμισης είναι διαθέσιμη μόνο στο πρόγραμμα οδήγησης “Race”, δηλαδή για χρήση στην πίστα.

Με το Race Mode επιλεγμένο, η ανάρτηση του αυτοκινήτου γίνεται αρκετά σκληρή, οι αλλαγές των ταχυτήτων πολύ απότομες και σε πιο ψηλές στροφές, ενώ και το τιμόνι γίνεται ακόμα πιο άμεσο απ’όσο είναι. Αυτό δημιουργεί πρόβλημα, καθιστώντας το αυτοκίνητο αρκετά δυσάρεστο για καθημερινή οδήγηση.

Οι ιδιοκτήτες των συγκεκριμένων μοντέλων ζήτησαν από την Alfa Romeo να τους δίνεται η ευκαιρία να ενεργοποιούν την δυνατή λειτουργία της εξάτμισης ανεξάρτητα από το πρόγραμμα οδήγησης και φαίνεται ότι η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία τους άκουσε.

Πιο συγκεκριμένα, ένας εκπρόσωπος της Μιλανέζικης εταιρίας δήλωσε πως όσοι παραγγέλνουν μια Giulia και Stelvio Quadrifoglio από τον Απρίλιο του 2019 θα τους δίνεται η επιλογή να ενεργοποιήσουν την Quadrifoglio εξάτμιση και στο Dynamic Mode.