Η διαφορά μεταξύ της “απλής” M2 και της M2 Competition είναι μεγαλύτερη απ’όσο νομίζεις. Η πρώτη είχε κάτω από το καπό τον 3,0-λιτρο εξακύλινδρο (N55B30) με μονό turbo κινητήρα, ο οποίος ήταν μια βελτιωμένη έκδοση της M135i έκδοσης του μοντέλου, δηλαδή όχι ένας πραγματικά “M κινητήρας”. Η νέα M2 Competition φοράει τον S55 κινητήρα της M4, σε μια detuned έκδοση, καθώς αποδίδει 410 άλογα, με όλα τα υπόλοιπα περιφερειακά να παραμένουν τα ίδια σε σχέση με τη μεγάλη “αδερφή”.

Αυτό σημαίνει ότι οι βελτιωτικοί οίκοι έχουν περισσότερα περιθώρια για αύξηση της ιπποδύναμης. Τελευταίο παράδειγμα η γερμανική G-Power, που μας παρουσιάζει το πακέτο για την μικρή M2 Competition και αποδίδει όσα και η M4 by G-Power.

Έτσι, ο κινητήρας αποδίδει 680 άλογα στις 6.500 σ.α.λ. και 760 Nm ροπής στα 2.750 σ.α.λ., μέσω του επαναπρογραμματισμού της ECU, τα νέα dowpipes, τη νέα εξάτμιση, με τα turbo να διαθέτουν μεγαλύτερες φτερωτές. Για τα 0-100 χλμ/ώρα πλέον χρειάζεται μόλις 3,2 δευτ., πιάνοντας τελική 330 χλμ/ώρα, όταν από το εργοστάσιο χρειάζεται 4,2 δευτ. με τελική 280 χλμ/ώρα.

Το πακέτο κοστίζει 17.000 ευρώ και αν κάποιος θέλει λιγότερη ιπποδύναμη τότε με 12.425 ευρώ μπορεί να κάνει το μοντέλο να παράγει 600 άλογα με 740 Nm ροπής. Με 4.245 ευρώ η εταιρία κάνει τον κινητήρα να αποδίδει 560 άλογα με 720 Nm ροπής, ενώ με 1.625 ευρώ 520 άλογα με 700 Nm ροπής.