Ελληνικό Mercedes-AMG A45 με 600 άλογα

Σχετικά άρθρα

Όταν έβγαινε από το εργοστάσιο, o πλήρως αλουμινένιος 2,0-λιτρος τετρακύλινδρος turbo κινητήρας (M133) της Mercedes-AMG A45 απέδιδε 381 άλογα στις 6.000 σ.α.λ. και 475 Nm ροπή από τις 2.250 έως 5.000 σ.α.λ.. Με την κίνηση να μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω του συστήματος τετρακίνησης 4Matic και το 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, επιτάχυνε από τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4,2 δευτ., με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.

Όμως, ένας ελληνικός βελτιωτικός οίκος κατάφερε να βγάλει 600 άλογα από τον εν λόγω κινητήρα στον στρόφαλο. Αυτά ήρθαν μέσω του νέου μεγάλου turbo της Garrett, τη νέα custom πολλαπλής εξαγωγής, της νέας εξάτμισης και φυσικά τον επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου. Στο δυναμόμετρο το αυτοκίνητο έδειξε 545 άλογα και 634 Nm, με μέτρια πίεση υπερπλήρωσης, ενώ από το παραπάνω video θα δεις -προς το τέλος- ότι η πίεση άγγιξε τα 2,47 bar, χωρίς να γίνεται γνωστό αν αυτό είναι στη “μέτρια” ή την “υψηλή” χαρτογράφηση.

https://youtu.be/sg3EtKMHeWg

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Στα 360 kW ο ισχυρότερος ταχυφορτιστής στην Ελλάδα

Ο ΣΕΑ στον Κορινό, που βρίσκεται στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου, διαθέτει πλέον τον ισχυρότερο DC ταχυφορτιστή στην Ελλάδα, ο οποίος ανήκει στο δίκτυο φόρτισης ηλεκτρικών...

BMW M2 CSL από την Alpha-N Performance

Η Alpha-N Performance πρόλαβε την BMW και παρουσίασε την CSL έκδοση της νέας γενιάς της M2. Στιλιστικά η εταιρία τοποθετεί στην Μ2 νέο bodykit...

Πολύ καλή επίδοση για το Opel Corsa στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Το Opel Corsa δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα 79 χλμ/ώρα. Το αυτοκίνητο...

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...
Autoblog.gr