Όταν έβγαινε από το εργοστάσιο, o πλήρως αλουμινένιος 2,0-λιτρος τετρακύλινδρος turbo κινητήρας (M133) της Mercedes-AMG A45 απέδιδε 381 άλογα στις 6.000 σ.α.λ. και 475 Nm ροπή από τις 2.250 έως 5.000 σ.α.λ.. Με την κίνηση να μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω του συστήματος τετρακίνησης 4Matic και το 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, επιτάχυνε από τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4,2 δευτ., με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.

Όμως, ένας ελληνικός βελτιωτικός οίκος κατάφερε να βγάλει 600 άλογα από τον εν λόγω κινητήρα στον στρόφαλο. Αυτά ήρθαν μέσω του νέου μεγάλου turbo της Garrett, τη νέα custom πολλαπλής εξαγωγής, της νέας εξάτμισης και φυσικά τον επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου. Στο δυναμόμετρο το αυτοκίνητο έδειξε 545 άλογα και 634 Nm, με μέτρια πίεση υπερπλήρωσης, ενώ από το παραπάνω video θα δεις -προς το τέλος- ότι η πίεση άγγιξε τα 2,47 bar, χωρίς να γίνεται γνωστό αν αυτό είναι στη “μέτρια” ή την “υψηλή” χαρτογράφηση.