Η Hyundai προσφέρει σήμερα το i30 N μονάχα με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και κίνηση στον εμπρός άξονα. Τις προηγούμενες ημέρες, όμως, η κορεάτικη εταιρία πήγε στην πίστα του Nurburgring για να κάνει τις απαραίτητες δοκιμές πάνω στο DCT, διπλόδισκο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων που ετοιμάζει να εξοπλίσει το i30 N και το Veloster N. Αυτό σύμφωνα με τις μέχρι σήμερα πληροφορίες θα γίνει διαθέσιμο στα τέλη του 2019, και αναμένεται να προσφέρει στα μοντέλα καλύτερες επιδόσεις.

Να θυμίσω πως το μοντέλο προσφέρεται σε δύο εκδόσεις. Και στις δύο συναντάμε τον 2,0-λιτρο T-GDI turbo κινητήρα, με την βασική έκδοση να αποδίδει 250 άλογα, ενώ η Performance Package παράγει 275 άλογα. Η πρώτη κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 6,4 δευτερόλεπτα και η δεύτερη σε 6,1 δευτερόλεπτα. Η Performance Package έκδοση φορά ζάντες 19″ με ελαστικά Pirelli P-Zero (18″ η βασική έκδοση), μεγαλύτερα φρένα με κόκκινες δαγκάνες, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό και εξάτμιση με σύστημα βαλβίδων. Και οι δύο εκδόσεις παράγουν 353 Nm ροπής, με την τελική ταχύτητα να ανέρχεται στα 250 χλμ/ώρα.

Ανεξαρτήτου έκδοσης, το νέο Hyundai i30 N και το Veloster N διαθέτουν ενεργή ανάρτηση που προσφέρει στον οδηγό πέντε προγράμματα λειτουργίας (Eco, Normal, Sport, N και N Custom), με την επιλογή τους να γίνεται μέσω των κουμπιών που βρίσκονται πάνω στο τιμόνι. Το κάθε πρόγραμμα εκτός από τις ρυθμίσεις της ανάρτησης, αλλάζει επίσης τις παραμέτρους του κινητήρα, τις ρυθμίσεις του συστήματος ESC, τον ήχο του κινητήρα όπως και τη λειτουργία rev-matching του κιβωτίου ταχυτήτων.