Μαζί με την ανακοίνωση του Honda e και του υβριδικού Jazz, ο CEO της ιαπωνικής εταιρίας Takahiro Hachigo, αποκάλυψε σήμερα και μια σειρά πρωτοβουλιών και σχεδίων για το μέλλον της εταιρίας.

Ανάμεσα σε αυτά είναι και μια νέα πλατφόρμα που θα χρησιμοποιηθεί για πρώτη φορά του χρόνου σε ένα νέο παγκόσμιο μοντέλο της. Ονομάζεται Honda Architecture και αυξάνει την αποδοτικότητα της ανάπτυξης, διευρύνοντας την κοινή χρήση ανταλλακτικών μεταξύ των μοντέλων που θα είναι κατασκευασμένα στην πλατφόρμα.

Η Honda θα προχωρήσει και αυτή σε μείωση των εκδόσεων των μοντέλων της, μιας και όπως είπε ο Hachigo, αυτές είναι υπερβολικά πολλές, αυξάνοντας έτσι την πολυπλοκότητα και το κόστος παραγωγής.

Έτσι η Honda θα προχωρήσει σε μείωση του αριθμού των παραλλαγών και των εκδόσεων των μοντέλων της κατά 2/3, έτσι ώστε έως το 2025 να προσφέρει στην αγορά μόλις το 1/3 των εκδόσεων που προσφέρει σήμερα.

Το αφεντικό της Honda αναμένει ότι η κατάργηση των εκδόσεων και των παραλλαγών θα οδηγήσει στην μείωση κατά 10% του παγκόσμιου κόστους παραγωγής έως το 2025. Την ίδια περίοδο, η ανάπτυξη προϊόντων θα απαιτεί 30% λιγότερες εργατοώρες και η εταιρεία θέλει να χρησιμοποιήσει τον χρόνο αυτό για την έρευνα και την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών.

Επιπλέον, η Honda αναφέρει ότι θα “εξαλείψει και ενοποιήσει” ορισμένα παρόμοια μοντέλα της που πωλούνται σε πολλές περιοχές του κόσμου, χωρίς να αναφέρει ποια θα είναι αυτά.

Η ιαπωνική εταιρία θέλει το 100% των Ευρωπαϊκών της πωλήσεων να αποτελείται από ηλεκτρικά/plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης μέχρι το 2025. Η νέα φιλοδοξία επιταχύνει το στόχο που είχε τεθεί το 2017 για τον εξηλεκτρισμό των δύο τρίτων των πωλήσεών της μέχρι το 2025, και γίνεται πλέον πρώτη προτεραιότητα για την παγκόσμια μετάβαση της Honda στην ηλεκτροκίνηση, στο πλαίσιο του οράματός της για το 2030.