Πριν περίπου ένα χρόνο, η Honda στα πλαίσια του Type R Time Attack Challenge 2018 πήγε με το Civic Type R σε πέντε διάσημες πίστες της Ευρώπης με σκοπό να σημειώσει ρεκόρ ταχύτερου χρόνου προσθιοκίνητου (FWD) αυτοκινήτου παραγωγής.
Συγκεκριμένα:
- Ο οδηγός του WTCR, Esteban Guerrieri, έκανε ρεκόρ στην πίστα του Magny Cours σταματώντας τα χρονόμετρα στο 2:01,51.
- Ο οδηγός του πρωταθλήματος Super GT αλλά και στην LMP2 κατηγορία του WEC, Bertrand Baguette, έκανε ρεκόρ στην πίστα Spa-Francorchamps σταματώντας τα χρονόμετρα στο 2:53.72.
- Ο τρεις φορές πρωταθλητής του BTCC, Matt Neal, έκανε ρεκόρ στην πίστα του Silverstone σταματώντας τα χρονόμετρα στο 2:31,32.
- Ο πρωταθλητής της F1, Jenson Button, έκανε ρεκόρ στην πίστα του Hungaroring σταματώντας τα χρονόμετρα στο 2:10,19, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε και το ρεκόρ στην πίστα του Nurburgring με χρόνο 7:43,8.
Ο Βρετανός πρωταθλητής της F1 του 2009 ταξίδεψε στην Αυστραλία με σκοπό να σπάσει το αντίστοιχο ρεκόρ και στην πίστα Mount Panorama Bathurst με το Honda Civic Type R (FK8). Και τα κατάφερε, καθώς έγραψε χρόνο 2 λεπτών και 35,207 δευτερολέπτων στην πίστα μήκους 6.213 μέτρων και 23 στροφών. Ο Button κατέχει και το απόλυτο ρεκόρ της συγκεκριμένης πίστας στην Αυστραλία, αφού το 2011 είχε γράψει χρόνο 1 λεπτό και 48,8 δευτ. με το μονοθέσιο της McLaren, MP4-23.
Το Civic Type R που χρησιμοποιήθηκε στο Bathurst ήταν πλήρως εργοστασιακό με ελαστικά δρόμου και το ρεκόρ έγινε στις 22 Απριλίου όταν η πίστα ήταν κλειστή. Ως μέτρο σύγκρισης ένα VW Golf R με semi-slick ελαστικά έχει γράψει χρόνο 2:36,9, ενώ το Hyundai i30N με ερασιτέχνη οδηγό αλλά semi slick έχει γράψει χρόνο 2:41,2 δευτερόλεπτα.
Σε δήλωση του μετά το ρεκόρ, ο Jenson Button είπε:
Οτιδήποτε και να οδηγήσεις στο Mount Panorama είναι φανταστική εμπειρία. Πάνω στο βουνό το Type R είναι τόσο γρήγορο, οπότε όταν μπήκα σε ρυθμό και συνήθισα την ταχύτητα ήταν πολύ διασκεδαστικό. Πίεσα πολύ το αυτοκίνητο και ο γύρος των 2 λεπτών και 35 δευτερολέπτων είναι πάρα πολύ καλή επίδοση για προσθιοκίνητο, λαμβάνοντας υπόψη και τη ζέστη – πιστεύω πως αν είχαμε χαμηλότερες θερμοκρασίες θα μπορούσα να είμαι λίγο πιο γρήγορος αλλά νιώθω πως χρησιμοποίησα στο έπακρον τις δυνατότητες του αυτοκινήτου.