Δύο χρόνια μετά την εισαγωγή του halo στα μονοθέσια της Formula 1, το Indycar ανακοίνωσε πως από του χρόνου (2020), τα μονοθέσια θα εξοπλίζονται με το Aeroscreen της Red Bull Advanced Technologies, ένα σύστημα προστασίας του cockpit αντίστοιχο με αυτό που είχε προτείνει η εταιρία και για την Formula 1.

Η συγκεκριμένη πρόταση προστασίας του cockpit, δίνει μια εμφάνιση παρόμοια με αυτή των μαχητικών αεροσκαφών και είναι κατασκευασμένη από ένα πολυκαρβονικό υλικό, που εκτός από αντιανακλαστικό είναι και αντιθαμβωτικό.

Το Indycar έκρινε πως το Aeroscreen είναι πιο κατάλληλο από το Halo για την προστασία των οδηγών. Το πλαίσιό του είναι κατασκευασμένο από τιτάνιο και προστατεύει τους οδηγούς από ρόδες και συντρίμμια, μιας και τα συγκεκριμένα μονοθέσια πιάνουν ταχύτητες έως και 370 χλμ/ώρα στις οβάλ πίστες των ΗΠΑ. Το 2015, ο Justin Wilson έχασε τη ζωή του μετά από ένα ατύχημα. Εάν το μονοθέσιο του είχε το Aeroscreen, ο Wilson πιθανότατα θα ήταν σήμερα ζωντανός.