Στο περιθώριο ενός συνεδρίου στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας, ο Francisco Carranza, CEO της Renault-Nissan Energy Services, δήλωσε πως οι μπαταρίες του Nissan Leaf έχουν διάρκεια ζωής περίπου 22 χρόνια, κάτι που σημαίνει πως αυτές έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής 10-12 ετών από το ίδιο το αυτοκίνητο.

Η Nissan θέλοντας να αξιοποιήσει τις μεταχειρισμένες μπαταρίες των ηλεκτρικών της μοντέλων, τις τοποθετεί σε φωτοβολταϊκά πάρκα, αλλά και σε σπίτια, ενώ παράλληλα δοκιμάζει και την παροχή ενέργειας από το αυτοκίνητο προς το δίκτυο κάποιες ώρες αιχμής. Σύμφωνα με τα στοιχεία ενός πιλοτικού προγράμματος που έχει η Nissan στην Δανία, οι κάτοχοι ενός Nissan Leaf μπορούν να επωφεληθούν και με έως 1.300 ευρώ ετησίως από το ρεύμα που παρέχουν μέσω του αυτοκινήτου τους στο ηλεκτρικό δίκτυο.

1Διάβασε επίσης

Η Nissan παρουσιάζει τo ενεργειακό σπίτι

Στις σχετικές ειδήσεις, μια πρόσφατη έρευνα αναφέρει πως περισσότερο από το 57% των συνόλου των πωλήσεων επιβατικών αυτοκινήτων παγκοσμίως έως το 2040 θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά. Η μείωση των τιμών των μπαταριών θα οδηγήσει και σε μείωση των τιμών των μοντέλων, κάτι που θα έχει ως αποτέλεσμα έως τα μέσα του 2025, ένα ηλεκτρικό μοντέλο να κοστίζει λιγότερο από ένα αντίστοιχο με κινητήρα εσωτερικής καύσης, με τον ιδιοκτήτη του να καλείται να πληρώσει λιγότερα χρήματα για την συντήρησή τους, μιας και το ηλεκτρικό αυτοκίνητο έχει πολύ μικρότερο κόστος συντήρησης (λιγότερα κινούμενα μηχανικά μέρη, έλλειψη λαδιών, μπουζί κτλ).