Ακριβώς πέντε χρόνια μετά τα αποκαλυπτήρια της τελευταίας γενιάς του Navara, η Nissan παρουσίασε σήμερα κάποιες μικρές αλλαγές για το pickup της, που το καθιστούν πιο ικανό, πιο “έξυπνο” και πιο αποδοτικό.

Το Navara εφοδιάζεται πλέον με ένα νέο 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, υπάρχουν νέα σχέδια για τις 17άρες ή 18άρες ζάντες αλουμινίου, ενώ στο εσωτερικό υπάρχει το NissanConnect, που συνδυάζεται με μια οθόνη 8 ιντσών και προσφέρει συνδεσιμότητα μέσω Apple CarPlay.

Η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων έχει πλέον προστεθεί στο King Cab, και έτσι αυτή συναντάται σε όλη τη γκάμα του μοντέλου. Ταυτόχρονα, έχουν βελτιωθεί τα χαρακτηριστικά του οχήματος, καθώς έχει ενισχυθεί το σύστημα πέδησης με δίσκους σε κάθε τροχό, ενώ το ωφέλιμο φορτίο έχει αυξηθεί κατά 46 κιλά (ανάλογα με την έκδοση).

Ο 2,3-λίτρων CDi κινητήρας διαθέτει πλέον δύο turbos από την βασική έκδοση των 163 ίππων, όπως συνέβαινε μέχρι σήμερα στην έκδοση με τα 190 άλογα. Έτσι, η “μικρή” έκδοση έχει πλέον ροπή 425 Nm (+22 Nm), και με τις μακρύτερες σχέσεις του νέου κιβωτίου το Navara πληροί τις προδιαγραφές Euro 6d-temp.

Το Navara πωλείται σε 109 χώρες παγκοσμίως και το 2018 πούλησε 231.435 μονάδες, μια αύξηση 6% σε σχέση με το προηγούμενο έτους, κάτι που το καθιστά το best-selling pickup της Nissan παγκοσμίως.