Κατά την διάρκεια μιας εταιρικής παρουσίασης, η Jaguar Land Rover αποκάλυψε πως ετοιμάζει μια νέα μεγάλη πλατφόρμα, την Modular Longitudinal Architecture, πάνω στην οποία θα κατασκευαστούν τα νέα Range Rover, αλλά και η Jaguar XJ, με την δεύτερη να προσφέρεται τόσο ως αμιγώς ηλεκτρική, όσο και με V6 κινητήρες, οι οποίοι θα κάνουν χρήση είτε ήπιου υβριδισμού, είτε θα είναι plug-in υβριδικοί.

Τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα που θα βασίζονται στην Modular Longitudinal Architecture πλατφόρμα θα διαθέτουν μπαταρία 90,2 kWh που θα χαρίζει αυτονομία έως και 470 χλμ, με τις plug-in υβριδικές υλοποιήσεις να διαθέτουν μπαταρία 13, kWh και ηλεκτρική αυτονομία 50 χλμ.

Τα μελλοντικά SUV τόσο της Jaguar όσο και της Land Rover/Range Rover, θα προσφέρονται και αυτά με ήπια υβριδικά, plug-in υβριδικά και ηλεκτρικά συστήματα κίνησης, με την επόμενη F-Type να εφοδιάζεται τόσο με ήπια υβριδικά συστήματα, με κινητήρες εσωτερικής καύσης, ενώ είναι αρκετά πιθανό να δούμε και μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση της.

To νέο Defender θα προσφέρεται μονάχα σε ήπιες υβριδικές και plug-in υβριδικές εκδόσεις, με την εταιρία να ξεκαθαρίζει πως δεν θα υπάρξει αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.