Στα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, η ισχύς του κινητήρα μεταφέρεται στους τροχούς μέσω των πολυτάχυτων κιβωτίων, χειροκίνητων ή αυτόματων. Στα ηλεκτρικά, όμως, δεν ισχύει το ίδιο, καθώς ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να μεταφέρει απευθείας την ισχύ του στο διαφορικό μέσω ενός μονοτάχυτου κιβωτίου, ή αλλιώς μονοβάθμιου μειωτήρα.

Η γερμανική ZF, όμως, παρουσίασε λίγους μήνες πριν την έκθεση της Φρανκφούρτης ένα κιβώτιο δύο σχέσεων για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Αυτό ενσωματώνει έναν ηλεκτροκινητήρα μέγιστης ισχύος 140 kW (218 ίππων), με την εταιρία να αναφέρει ότι η ισχύς μπορεί να φτάσει έως 250 kW (340 άλογα) για σπορ μοντέλα.

Η ZF δηλώνει ότι σε σχέση με ένα κιβώτιο μονής σχέσης επιτυγχάνεται έως 5% μεγαλύτερη αυτονομία από ίδιας χωρητικότητας μπαταρίες. Η αλλαγή από την 1η στην 2η σχέση πραγματοποιείται στα 70 χλμ/ώρα, ενώ μέσω του CAN bus και με τις πληροφορίες του συστήματος πλοήγησης υπάρχει βέλτιστη λειτουργία Eco-mode με πρόβλεψη διαδρομής.