Το συγκεκριμένο Stinger GT S έχει αρκετά “πλούσια” ιστορία, καθώς αυτό ήταν το αυτοκίνητο προπαραγωγής που χρησιμοποιήθηκε για τις τελικές δοκιμές και fine tuning στην Αγγλία, με την επίβλεψη αυτών να γίνεται από τον Albert Biermann, επικεφαλής του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης της Hyundai και Kia. Μετά από αυτό, “υπηρέτησε” ως δημοσιογραφικό αυτοκίνητο της Kia Αγγλίας, όπου μεταξύ άλλων εμφανίστηκε στα αντίστοιχα επεισόδια των Top Gear και The Grand Tour. Όταν ολοκληρώθηκε ο “κύκλος ζωής” του, η Kia Αγγλίας αντί να το πουλήσει ή να το καταστρέψει αποφάσισε να το βελτιώσει, έτσι ώστε να αναδείξει το sport DNA του.

Το project ονομάστηκε Stinger GT420 και η χρήση του είναι αποκλειστικά για την πίστα. Η βελτίωση του έγινε σε συνεργασία με το ευρωπαϊκό τεχνικό κέντρο της Hyundai στο Russelsheim της Γερμανίας, με τους μηχανικούς να μειώνουν το συνολικό βάρος κατά 150 κιλά, αφαιρώντας οτιδήποτε αχρείαστο από το εσωτερικό του, όπως οι αερόσακοι, τα πίσω καθίσματα, τα πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, το ηχοσύστημα, η ηλιοροφή, τις επενδύσεις στις πόρτες και στο πάτωμα κλπ. Εκτός αυτού, αφαιρέθηκε ο αφρός από το εσωτερικό μέρος των εμπρός και πίσω προφυλακτήρων, καθώς και το το μονωτικό υλικό στο χώρο του κινητήρα.

Μηχανικά, κάτω από το καπό του υπάρχει ο 3,3-λίτρων twin-turbo V6 κινητήρας, ο οποίος αντί για 365 άλογα και 510 Nm ροπή, αποδίδει 422 άλογα και 560 Nm ροπή. Αυτό επετεύχθη χάρη στον επαναπρογραμματισμό της ECU, στα νέα μπουζί (HKS M45il), στο φίλτρο αέρα της K&N και στην ελαφρύτερη εξάτμιση της Milltek Sport, η οποία δεν διαθέτει καταλύτες. Επίσης, αναβαθμίστηκε το σύστημα ψύξης του 8-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, όπως και το λογισμικό διαχείρισης του, όπου επιτρέπει πιο γρήγορες αλλαγές στα προγράμματα οδήγησης Sport και Sport+.

Συνεχίζοντας, οι μηχανικοί της κορεάτικης εταιρίας επενέβησαν και στην ανάρτηση, στα φρένα και στους τροχούς, ώστε να είναι “βιδωμένο” στην άσφαλτο και να έχει κορυφαία επιβράδυνση. Πιο συγκεκριμένα, φοράει σκληρότερα ελατήρια της Eibach, με τα εργοστασιακά αμορτισέρ να είναι της Mando. Το κάμπερ των εμπρός τροχών είναι -2,5 μοίρες, ενώ έχουν τοποθετηθεί παχύτερες αντιστρεπτικές, εμπρός και η πίσω, 25 και 17 χλστ. αντίστοιχα. Για το σύστημα πέδησης, υπάρχουν εξαπίστονες δαγκάνες της Brembo εμπρός με αεριζόμενους δίσκους 380×34 χλστ., που συνδυάζονται με τακάκια της Endless.

Εκτός αυτού, έχει γίνει επαναπρογραμματισμός του λογισμικό διαχείρισης του συστήματος του ABS και του ESP, με το Stinger GT420 να πατά στις 19άρες Leggera ζάντες της ΟΖ. Αυτές “ντύνονται” με ελαστικά Pirelli Trofeo R, διαστάσεων 235/35 εμπρός και 265/30 πίσω, με το κάθε άκρο να είναι περίπου 5 κιλά ελαφρύτερο σε σχέση με τα συμβατικά ζαντολάστιχα.

Κλείνοντας, στο εσωτερικό υπάρχουν δύο bucket καθίσματα της Recaro με ζώνες τεσσάρων σημείων, roll cage, πυροσβεστήρα, με τη μπαταρία Lite Blox LiPo να είναι στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, ενώ η αφαίρεση της ρεζέρβας έχει εξοικονομήσει 22 κιλά.