Το ημερολόγιο έγραφε Δεκέμβριος του 2015 όταν η McLarenέκλεισε το κεφάλαιο P1, καθώς τότε βγήκε από το εργοστάσιο της, στο Woking της Αγγλίας, το τελευταίο αυτοκίνητο του hypercar της. Η παραγωγή της P1 ξεκίνησε το καλοκαίρι του 2013, με την πρώτη παράδοση να γίνεται τον Σεπτέμβριο του ίδιου έτους.

Συνολικά κατασκευάστηκαν 375 αυτοκίνητα παραγωγής, 3 αυτοκίνητα προ-παραγωγής, 5 πρωτότυπα για αξιολόγηση και 13 πρωτότυπα για τις δοκιμές εξέλιξης. Τα τελευταία διένυσαν 620.000 χλμ. ή 15,5 φορές τον γύρο της Γης, με το 34% των χλμ. να γίνονται στην Αμερική, το 26% στην Ευρώπη, το 13% στην Μέση Ανατολή και την Αφρική και το υπόλοιπο 27% στην Ασία.

Ένα από αυτά τα 13, το XP05, βρίσκεται για μια ακόμη φορά προς πώληση από την αντιπροσωπεία του Tom Hartley Jnr. στην Αγγλία. Το συγκεκριμένο πρωτότυπο χρησιμοποιήθηκε για δοκιμές στο κιβώτιο ταχυτήτων, καθώς και για την ανάπτυξη του συστήματος ψεκασμού της Bosch. Αργότερα χρησιμοποιήθηκε ως εκθεσιακό αυτοκίνητο της έκδοσης GTR στην έκθεση της Γενεύης και της Νέας Υόρκης, πριν απογυμνωθεί τελείως και ξανακατασκευαστεί με τις ίδιες προδιαγραφές όπως και τα 375 αυτοκίνητα παραγωγής.

Έπειτα πωλήθηκε, με τον μοναδικό ιδιοκτήτη να έχει διανύσει μόλις 568 χλμ. Να θυμίσω ότι η P1 φορά τον 3,8-λίτρων V8 κινητήρα που αποδίδει 737 άλογα και 770 Nm ροπής, με τον ηλεκτροκινητήρα να αποδίδει 179 άλογα και 130 Nm ροπή, φτάνοντας συνολικά τα 916 άλογα και τα 900 Nm ροπή. Ζυγίζει στεγνό 1.450 κιλά και για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται μόλις 2,8 δευτ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 350 χλμ/ώρα.

Πωλείται έναντι του ποσού των 1.350.000 λιρών Αγγλίας (1.473.000 ευρώ).