Τον περασμένο Μάρτιο, ο 50χρονος Jeremy Beren Banner έχασε τη ζωή του, όταν το Tesla Model 3 του τράκαρε με ένα φορτηγό. Χθες, η οικογένεια του θύματος κατέθεσε μήνυση κατά της Tesla, μιας και θεωρεί πως η αιτία του δυστυχήματος ήταν το Autopilot το οποίο την στιγμή του ατυχήματος ήταν ενεργοποιημένο.

Τον περασμένο Μάιο, το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας των Μεταφορών (NTSB) των ΗΠΑ, εξέδωσε τα προκαταρκτικά συμπεράσματα από την έρευνα σχετικά με τη συντριβή της 1ης Μαρτίου στην Delray Beach που στοίχισε τη ζωή στον Jeremy Beren Banner. To Tesla Model 3 έτρεχε με 110 χλμ/ώρα σε τμήμα του αυτοκινητόδρομου με ανώτατο όριο ταχύτητας τα 89 χλμ/ώρα. Το δυστύχημα έγινε σε μια διασταύρωση με το Model 3 να χτυπά στη καρότσα του φορτηγού με αποτέλεσμα να καταστραφεί η οροφή του. Ο οδηγός του φορτηγού δεν τραυματίστηκε.

Όπως αναφέρει η έρευνα, ο οδηγός ενεργοποίησε το Autopilot περίπου 10 δευτερόλεπτα πριν από τη σύγκρουση. Τα τελευταία 8 δευτερόλεπτα πριν την πρόσκρουση αλλά και τη στιγμή της πρόσκρουσης δεν ανιχνεύθηκαν τα χέρια του οδηγού στο τιμόνι.

Η συντριβή στη Delray Beach αποτελεί ένα από τα δύο θανατηφόρα ατυχήματα της Tesla στη Φλόριντα. Μία εβδομάδα νωρίτερα ένας οδηγός Model S έχασε τον έλεγχο του οχήματός του στο Davie, διέσχισε τις τρεις λωρίδες και προσέκρουσε σε δέντρα που υπήρχαν στην διαχωριστική νησίδα.

Το Autopilot έχει σχεδιαστεί για να χειρίζεται τις βασικές λειτουργίες οδήγησης στον αυτοκινητόδρομο, με την Tesla να προειδοποιεί τους χρήστες να μην παίρνουν τα χέρια τους από το τιμόνι για μεγάλες χρονικές περιόδους. Ακόμα και έτσι, πολλοί πελάτες της Tesla φαίνεται να πιστεύουν ότι τα οχήματά τους είναι πλήρως αυτόνομα. Αποτέλεσμα ήταν να υπάρξουν τουλάχιστον 4 θάνατοι από ατυχήματα που συνέβησαν λόγω του Autopilot.