Η Subaru ανακοίνωσε πως κατά το τρίμηνο Απριλίου – Ιουνίου 2019, είδε τα λειτουργικά της κέρδη να αυξάνονται κατά 48% λόγω της αύξησης των παγκόσμιων πωλήσεών της, κυρίως λόγω των πωλήσεων των Ascent και Forester στις ΗΠΑ.

Τα λειτουργικά κέρδη της Subaru άγγιξαν τα 92,2 δισ. γιεν (777 εκατ. ευρώ), έναντι 523 εκατ. ευρώ έναν χρόνο πριν. Οι πωλήσεις της Subaru στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 20% το συγκεκριμένο τρίμηνο, με τις συγκεκριμένες πωλήσεις να αντιπροσωπεύουν περίπου το 60% των παγκόσμιων πωλήσεων της εταιρίας.


Για την τρέχουσα χρήση, η Subaru εκτιμά πως τα λειτουργικά της κέρδη θα ανέλθουν στα 2,2 δισ. ευρώ, αυξημένα κατά 45% σε σχέση με πέρυσι, ενώ αναμένει να πουλήσει 1,06 εκατ. αυτοκίνητα σε όλο τον κόσμο.